Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Sunday, September 4, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Selamat Hari Raya bloggers semua,

Maaf saya macam biskut chipsmore kejap ada kejap tak ada. Almaklum laa busy aje. Cewah  busy2 pun facebook active gak.

Suka hari raya sebab mak masak sedap-sedap. Laksa wajib ada. Oh tapi ni belum buat lagi. Nak buat open house nanti baru masak laksa la kot. Alaaa tapi kalau tak ada open house pun mari je datang, insyaAllah de rezeki punya.

Cakap pasal syukur ni, saya bersyukur dapat mak yang pandai masak. Hihi. Ayah yang rajin tolong mak kat dapur. Adik beradik yang grrr grr boleh mendatangkan sakit jantung. Ye laa..kadang - kadang memang laa ada konflik keluarga tapi adat la kan. Bila duduk diam-diam, bertapa kejap, saya syukur ada ramai adik beradik. *mode sedey adik pergi dubai hari ni*. Dah abis dah cuti sem dia, tak boleh hantar dan amik kakak dia pergi kerja.

Errr saya yang suggest red theme..haha tapi tak sangka dorang beli kaler merah macam ni!! =.= Saya tak ada baju pun sama kaler cam dorang..sobs..*oh yang tengah tak bertudung itu adik saya yang istimewa*

Hihi..dua dah kahwin, turn saya pulak laa lepas ni. Yeyeyeyeye. *okay ni saja gedik*


Note : Saya suka tengok mak layan tetamu datang rumah. Well, ramai tatau melayan tetamu itu wajib! Gulp..korang nak datang raya roger-roger dulu okay.



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

1 WishingStar:

Aliff said...

tgk mak mlayan tetamu mmg la best pon hahaha eh byk mngomen, nmpk sgt bru bce sme ari ni kn? haha