Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Friday, September 9, 2011

Lelaki dan dot dot ..

Laki kan kalau suka kat perempuan memang kena cerita pasal perempuan tu kat member 24/7 ke? Haha. Tatau lak kalau encik ehem saya tu pun cerita dekat member dia pasal saya.

 Saya dah jumpa banyak laki kalau tengah syok kat perempuan, cerita kat saya every details po dorang buat. *dalam hati saya, "saya pun ada gak"* Haha. Ala ala. Tak kesah pun nak cerita tapi kadang - kadang kesah la gak kan. Saya ada masalah dunia gak, contoh macam perang dunia ke-3. Kadang - kadang rasa rimas laa kalau hari - hari report macam buat experiment pulak. Padahal kalau buat lab report malas pulak kan? Haha.

Saya ingat sebab telinga saya ni orang suka tu sebab orang cerita dekat saya. *Mode sedey telinga capang..sebek pakai tudung >.<* Tapi kan kan, tetiba ada member perempuan saya pun cakap, kawan laki dia asik cerita pasal "awek" dia. Pergi dating, beli apa pun report detail gila. ANEH!

Kitorang pun mula la buat comparison, lelaki jenis macam ni, masa belum dapat perempuan dia suka, buat kita very very important person. Yela nak menadah cerita-cerita syahdu. ADOI! Sekali dah dapat jadi awek, jadi macam kacang lupakan kulit pulak. Tegur sapa kita pun takmo kan? Wish raya pun tanak kan? *tapi ada saya kesah?*

"Takut lewwwwww tewwww awek marah!" <<-- Haha gedik kan? kan?

So apa kata korang? =p Perempuan ada macam ni gak ke???

p/s: Saya suka update status dekat facebook. Kome mesti menyampah gak kan kan?? Ini manusia tak sedar diri sendiri. Hehehehe.



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

2 WishingStar:

kHaiRuLdiN said...

ape celop nih kN?

Aliff said...

wohoho kasar ni.. haha