Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Thursday, February 10, 2011

Tak kahwin lagi dah nyanyuk???Sobss!

Uwaaaaa...ni nak nangis ni. Saya belum lagi kahwin dah kena penyakit nyanyuk ke???

*nampak tak underline perkataan "kahwin".. maksud nya nak bagitau saya masih seorang "cik"..hahahahaha..opsss!!!tak ada niat lain derr..

Ni nak cerita ni.

*mesti ada orang dalam hati dok cakap ...ce cite ce cite..haaa kantoi!! kan kan?

Hari ni kan, siang tadi kan, tengah hari tadi kan.. *oiihhhh berapa kali kan daaaaa..PANG!!

Sebelum saya cerita lebih lanjut, lebih molek kiranya saya bercerita sedikit asal usul dan latar belakang saya.

Bekerja : Ya
Tempat kerja : KLCC
Outstation hari ini : Bangi
Rumah ibu bapa : Putrajaya
Adik-adik bersekolah : 2 orang

Hihi. So dah kenal saya kan?

Haaaa..kebetulan saya outstation dekat Bangi so dekat lewwwww [tiru gaya IniAnwarHadi] nak balik rumah masa lunch hour. *saya suka makan rojak so bahasa ada kaitan dengan rojak jugak =p

Wow..pandai gak saya lukis kartun..Hahaha..*masuk bakul angkat sendiri

Tapi lunch hour satu jam jer. Dalam masa satu jam,
  • saya nak pergi amik duet sebab kocek saya bocor dah tak ada duit
  • saya kena beli makanan untuk makan tengah hari sebab mak saya tak boleh masak hari ni
  • saya kena amik adeq-adeq pulang dari sekolah sebab ayah outstation tak boleh amik
  • saya nak makan nasik lewwwwww..LAPA!
Maka dalam perjalanan saya plan la nak singgah mana dulu ikut keutamaan. *pssstt..kat list kat atas tu ikut susunan mana yang penting laa..

TAPI TAPI TAPI..

Saya nyanyuk. Point no satu ja betul. Err..yang lain tu minda bawah sedar telah kuasai diri saya. HOIHHH minda separa sedar kamu JAHAT!!

Haha buruk gila lukis. Tak apa amatur!! HAHAHAHA.

Legend : 
Kaler ungu = kereta
Kaler merah garis-garis = Perjalanan saya

Weh korang tengok saya pergi mana tu?? Saya pun tak tau tiba-tiba je tersedar saya dah sampai situ. Jeng jeng. Ada orang bunian nak colek saya ke???

NYANYUK KEEEEEE?????



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

10 WishingStar:

edda(",) said...

hahaha.. tak pe.. masih boleh dimaafkan kenyanyukan mu ituewwwww... hiks

kay-N said...

hahahaha boleh kewwww dimaafkan???mekaseh lewwww yewwwww~~ hahahahaha..ni semua pengaruh IniAnwarHadi!

Nurul a.k.a Riko said...

Ala..dun worry dear. It happen to everyone...especially kalo ada manyak menda dlm kepala nak fikir..so kita tak 'fokus'..tu yg kita kadang2 tu jadik 'amnesia' sekejap...he..he..he..

kay-N said...

Nurul: hehe..tu laaa pikir banyak sngt kot ni~~ haish!!! kerja kerja kerja banyak dalam kepala ni~ =p

Sunah Mohammad said...

comelnye lukisan~ :D

kay-N said...

sunah: hahahaha cantek keee??hahahah..huduh tu!

yaya_flanella said...

orang dah kawen je ke boleh nyanyuk sygg? :p

Sunah Mohammad said...

ish, yaya tak tido lagik???

BLADE EDGE said...

salam...

saya just blogwalking kat sini. baru tahu pasal blog ni..

anyway kalau ada masa, silalah berkunjung ke blog saya.

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Aliff said...

Mira ke yg lukeh ni?