Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Monday, February 7, 2011

Moh kita melawat PETROSAINS!!!

Alooooo aloooo alooooo..*echo*..Bunyik cam dalam gua tak?

Korang pernah pergi PETROSAINS? Tak pernah? Rugi rugi. Happy melampau saya pergi sana. Haha. Macam budak-budak.

Tiket buy ONE free ONE woo. Kekanak dapat discount lagi daripada harga asal. Macam nak dapat tiket promosi ni? Jeng jeng. Biarlah rahsia.

Let's picture do the talking eh??? =p

Errr..watermark terkeluar dari gamba. Haha malas edit!
 
 Piza piza piza!!! Huh. Jemu gila makan sekeping roti yang keju ni. Adeq-adeq sekarang pandai kikis duet kakak dorang. Makan je nak piza, piza je bila keluar makan. *sigh*. Mee mamak tak nak pulak.

Saya: Makan kfc ye?? Dah lama kita tak makan kfc.

Adeq yang bongsu: KFC KFC KFC..tanak! Nak piza gak.

T______T *hancur hati*

Main bayang-bayang. Seronok woooo!!!!

AUmmmMMMM! Dinosor nak gigit kepala. Haha. Happy face!!

OMG!! Dah terasa macam budak sekolah pulak pergi dengan bebudak kecittt ni. Umur macam ni mak saya dah ada 2 orang anak kot. Eh ke 3 orang? Kalau 3 orang anak, saya laa salah satu nya. Hahaha.

Pstttt..serius tak rugi ah pergi. Nak dating kat sini pun berbaloi. Opssss. Tak tak. Jangan cemarkan pandangan kanak-kanak dengan pergi berdating kat sini ye!!!!

More info sila la melawat : http://www.petrosains.com.my/



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

2 WishingStar:

~lalala~ said...

ooo... nanti nk deting dgn padel la. keke

kay-N said...

hishhh xbaik laa detim2 kat ctu..tgu de anak dlu..baru g detim kt ctu~~ hahahha