Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Monday, January 17, 2011

Tips : Memikat Hati Perempuan

Aiyaaaa..Dapat berita gembira lagi. Bapak ku mau kahwin lagi. Opss silap!! Ada rerakan baik baru je menyampaikan kabar mereka mau kahwin.  
*Musim mengawan bagi rerakan sebaya saya..hahahaha!

Sobss. Sedih sedih gak sebab bila dah kahwin tak sama macam single boleh hang out sesuka hati tapi saya doakan mereka berbahagia. Eh eh. Turn saya? Belum ada jodoh lagi..T____T 
*Lonely Im so lonely, I have nobody, to call my ownnn~~ [background lagu Akon - Lonely]

Mari saya share sikit tip-tip macam mana nak kahwin cepat. Haha. Ni tip berguna untuk lelaki yang masih single dan tak tau macam mana nak ngorat perempuan. Cewah. Sekali sekala nak tunjuk pandai kan. Layan kan aje. Ehhhhhh. Tip - tip ini mungkin dari kisah benar berdasarkan pengalaman rerakan saya k. So bukan KHURAFATTTTT tau! =p

P = Perempuan, L = Lelaki

1. Sabar
Adik-adik semua, cuba eja S.A.B.A.R. Haaa pandai pun. Haha. Serius wooo. Laki kena sabar la kan kalau nak mengorat perempuan. Hello..awak yang berkenan kat girl tu kena laa SABAR layan kerenah dia.

P :  Awak, saya bosan la. Nak study sambil dengar lagu. Boleh pinjam walkman awak?
L  : Boleh-boleh. Nah jaga elok-elok naaa.

Seminggu selepas itu.

P : Awak, earfon walkman tu adik saya bagi pecah.Saya ganti nanti eh?
L: (SABAR) Eh tayah2. =p

2. Menunjukkan kesungguhan = Komitmen

L: Hye nak jadikan awak insan yang teristimewa dalam hidup saya boleh *ahahaha..jiwang!!
P : Boleh. Tapi kalau setakat nak couple saya tanak. Saya nak kahwin. *gulp..drastik ni

Terus beli cincin dan sila la melamar si dia untuk dijadikan wife kamu. InsyaAllah lebih diberkati. =)

3. Menjadi pendengar yang setia

P : Awwwwwwwwwwaaaakkkkk!!!! Saya marah ni.
L : Haaaaaa..nape-nape? 

P : Pokpek pokpek pokpek ..*18 juta patah perkataan
L: ...... ..... ......

4. Peneman

Hmmmm. Sila teman si dia kalau si dia mengadu takut. Cewahhhhhh. Errr. Bukan kalau perempuan tu takut dok rumah sorang, hang pi datang teman dia pulak. Kang naya Jais datang tangkap. Haha. Teman pakai handphone boleh kan? Gayut-gayut sampai tertido. Hoyeahhh! Jangan nak bebel cakap hantu tak wujud, syaiton itu memang suka mengacau. Nanti kang bunyi hempasan telefon je kedengaran. Hehe.

5. Sila jangan poyo

Hishhhh..Nak ngorat orang tu jangan la poyo sangat. Kami kaum perempuan menyampah tauuuuuuu. Hehe. Hmmmm contoh poyo?
Lu PK aaaa sendiri!!

Dah cukup kot..dah takda idea..pssttt..semoga berjaya ke jinjang pelamin. Renung - renung kan, dan selamat beramal. =)



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

9 WishingStar:

Mijie said...

wahh..hebat tips nie yer..mijie nk try boleh??..hehe..;p

penJelaJahJuJur said...

tetibe teringat kisah kisah mase dulu dulu la pulak kan..

http://penjelajahjujur.blogspot.com/2011/01/tips-memikat-perempuan-overheard.html

haha

kHaiRuLdiN said...

hai.. tips utk perempuan xde ke??

chunk (◕‿◕✿) said...

alamak!!

terpakai tagline nabil rajalawak gk la - LU PIKIRLA SENDIRI!!

haha siyes aku x tiru entry ko..td baru post pastu br trdetik nk baca entry ni... ~

yey ley pikat kN gune tips ni :P :P

kay-N said...

mijie: hehe..nak try kat sape??? =)

eena: wahhh tips ag hebat tu..hehe

ding: hmmmm..tatau laki ske pompuan cne..hui~

chunk: hahahaha bley lak same eh? =p

KELI OH KELI said...

salah kah poyo?
proud
of
your
own

hehehe...poyolah keli ni.. :)

kay-N said...

hehehe..deswai saye xbg contoh en keli..definisi poyo berbeza dr stiap org~~ hehe..=)

ザ-sylver-shooter said...

ok, noted


;)

kay-N said...

hahaha..noted?? =p