Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Thursday, January 20, 2011

Secret Garden

Wow..cik kay-N dah pandai tengok cerita Korea?
Haha. Apa officemate saya ni!!!! Tiba-tiba je cakap macam tu. Ceh. Saya memang layan cerita Korea walaupun perangai saya macam pengganas atau pun mafia. Haih. Bak kata Adnan Sempit,

Dalam hati ada taman der..~
Paling best setakat ni saya pernah tengok yang under genre romance, mesti laaa  Boys Over Flower. Haha. Lelaki dalam cerita tu semua nya bila senyum boleh mencair hati saya. *Melting!!!

Haaaaa. Sekarang saya tengah layan Secret Garden. Baru dua episode tau. Saya suka tunggu cerita tu dah abis release baru saya nak layan. Kalau tak jiwa kacau beb! Haihhhhhhh. Sekarang nak tengok asyik ada orang hijack pc saya je. Nak halau tak sampai hati pulak. Lagi lagi kalau ayah yang tengah guna. *Kang jadi anak durhaka lak. T___T

Haaaa..dalam hati korang mesti nak suruh saya cerita pasal Secret Garden ni kan??

Ce cite ce cite ce cite.
 Okay-okay. Cukup! Jom saya cerita.=)

 Watak utama:

  • Kim Joo Won dilakonkan oleh Hyun Bin. Woooo. Korang kenal tak Hyun Bin ni sapa? Masa first episode saya macam kuciwa bila tengok watak utama ni macam tak ensemmmmm! Hahahaha. Tapi bila dah masuk second episode nampak laa kecomelan dia. Hehe. Rupa-rupa nya dia ni pelakon cerita The Snow Queen. Lain betul rupa dia ni masa berlakon cerita tu. Dalam Secret Garden ni dia macam kurus gila.  
 Hyun Bin 
Source : google
Comei kan dia???Hahahaha..Kalau nak tau pasal dia lagi boleh klik kat SINI

  • Gil Ra Im pulak dilakon kan oleh Ha Ji Won. Dalam Secret Garden dia macam ganas laa. Stuntwoman tapi still cute. Cerita korea selalu watak perempuan mesti yang miskin dan watak lelaki confirm kaya raya. Hahaha. Nak tau pasal dia??? Hahahaha. Cari sendiri la eh??? =p



Heeeee..mereka yang cuteeee! 


*pssttt..yeay semua orang nak pergi keluar..maka saya nak marathon cerita ni. Selamat mendownload cerita ni k?? =)



    Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

    13 WishingStar:

    KELI OH KELI said...

    drama2 korea mmg best...sgt menyentuh dan dekat dengan perasaan..kena tahu ni apa rahsia org korea wat drama....hehe.

    kay-N said...

    hehe..ape kate encik keli korek rahsia itu??hehehe..go go!! =pp

    Faizal Syukri @ Peja said...

    dah lame Peja xlayan citer korea.. dlu je pernah tgk citer My Sassy Girl ngan My Little Bride...

    kay-N said...

    Faizal Syukri @ Peja: haaaa..pe kata..skang layan laa balik~~ hehe..

    MonizaM said...

    ganas tang mana ntah kn nih.. hoho

    kay-N said...

    nizam: hahahahaha..xganas ke???tp kan nizam..tp kan..SM pun cakap saya garang~~ hhahahaha..=____+

    Faizal Syukri @ Peja said...

    nak layan gak, tapi xtau nak cari mane...

    kay-N said...

    haaaa..boleh download dr cni ..

    http://mehanata.net/

    ade torrent & direct download ..=)

    Faizal Syukri @ Peja said...

    abis la bandwith berukband Peja T_T

    za petrelli said...

    drama korea mmg best... dan heronya bermuka gebu

    kay-N said...

    peja: alamk pkai berukband ke???err..tu xley tolon laa..hehe sy pkai stimix..=p

    za petrelli: yerr betulllll!! hehe

    Faizal Syukri @ Peja said...

    beginilah nasib pengguna berukband T_T

    myranur said...

    citer nie mmg best..x rugi klu tgk..^_^