Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Saturday, January 29, 2011

Hoi! Orang "B"..Jangan misscall boleh?

B stand for B. Haha.

Ce teke ce teke? B for what? Ni nak cerita ni.

Sakit hati tau sekarang ni. Dalam sehari confirm dapat misscall dari no start dengan prefix +880. Haa. Korang nak tau dari mana?

 Nampak tak???Haaaa. Camna nak check? Klik SINI.

Nampak sangat saya ni ada peminat dari luar negara kan?kan? Hahahaha. =.= Borang untuk jejaka Malaya kat Malaysia ni pun dah habis. Tak mampu la nak layan dari luar negara pulak. Bluweeeekkk! Perasan gila kan saya? Hahaha. Memain je eh.

Saya nak tuduh orang kuning bagi number phone saya kat orang B. Sebab kan, saya tak pernah bagi pun number DIGI saya kat orang yang saya tak kenal dan tak letak kat Facebook pun. Patut saya boleh je ignore unknown number ni. Tapi saya bengang la kan. Masa saya tidur kat hotel baru-baru ni, baru je nak terlelap phone bunyik. Arghhhh! Ingat kan emergency ke pe. Ingat senang ke nak tidur kat hotel tu!! Hahahaha. Marah sebab susah nak tidur masa kat hotel. Grrr.

So tadi saya comment laa kat DIGI pasal number yang dok kacau saya tidur ni. Tabik ah kat customer service DIGI. Baru je comment terus dia call kita ni. =.= Saya comment la maybe number phone yang saya dapat last year ni, recycled number. Aiseh!!! Sekali DIGI mengaku lak dia memang recycle number yang dorang terminate. Mak aiiihhhhh! Recycle laa number yang dah terminate 30 tahun yang lampau ke. Jangan ah baru terminate. Uwaaaaa. Siap cakap dorang tak boleh block gak!!

Tak apa laa no..sabar je la. DIGI cakap ada software yang boleh black list number yang dok misscall ni. Haaaa korang tau tak software apa?

Nampak tak pukul berapa tu??? 9AM ++. =.=
Masa tidur saya dikala weekend!!!! *Marah

Haaaa..ni pulak masa saya tengah rushing balik kerja. 
Hoii! Penat carik handphone dalam handbag tau!!


Pssttt..korang suka tak orang "B"? Kalau suka sila contact number tu. Hehe. Tapi ape ape pun, saya berterima kasih dekat DIGI sebab contact saya dengan cepat. Sedap sikit hati bila dorang amik berat hal customer. Hahaha. Oihh DIGI..tengok marah-marah pun promote jugak! Baik ko muncul jadi BE saya sekarang. =.=



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

5 WishingStar:

KUREKURE COMEL said...

peminat misteri tu....pak itam kot....
ayoookkk....xtau2....hehehehe

chunk (◕‿◕✿) said...

woh peminat oversea!!pewit~

kay-N said...

kurekure comei:

hahahaha..ni pun itam gak..tp yg ni jenis ketiak busuk..ce test dkt dorg lam lrt~~..ahaha

chunk:

fewiiitttt jugeeee~ =p

Azmil aka Jamel said...

dekat hotel ???
are u sure orang B ???
jeng jeng jeng ....

KELI OH KELI said...

ooo..mcm tu ya...recycle number ya...oh bahaya ni...