Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Sunday, January 9, 2011

Hantu Kak Limah Balik Rumah

Ce ce cite ce cite..Hahaha. Eh betulkan tajuk movie ni. Saya dok teringat kak limah balik kampung je.

Okay! Saya excited sebab baru tengok. Haish terlambat ke? Haha tak pedulik nak gak cite kat sini. =pp Saya memang plan dari last weekend lagi nak tengok cerita ni. Tapi apakan daya, masa tak mengizinkan plus takde geng ah mau tengok~. Minggu ni adeq-adeq ada!

Hoyeah-hoyeah!

Beria gila nak tengok. Sekali tiket kat Alamanda untuk arini fullhouse. Eh yeke? Ke depan sekali je ada. Haha. Tak rela beb nak tengok cerita hantu dok depan sekali. So berbekalkan keazaman dan kegigihan saya pun beli tiket kat times square. First time tengok movie kat cni. Naik ERL + Star je beb. Lepas tanya Mazriff aka escapad, dia cakap good luck kalau nak bawak kereta. Terus kensel laaa. Hahahahaha.

 Eh eh..boleh beli tiket online guna CIMBCLICKS. 
Sudah maju eh???Hehe. Tayah guna itu kad ah long~ Haha


Cewah. Macam laaa 1st time nak naik ERL. 

Mak tanya:
Eh eh baju pe ko pakai tu????
Haishhh mak ni. Ni baju modern tapi sopan. Hahahahaha. Kalau rase seluar jeans ketat-ketat tu sila laa labuhkan baju. Haha. Bajet jeeee.Opsss. Para beloggers yang budiman, jangan la kutuk baju yang saya pakai ni ye mahupun sebarkan kepada orang sambil mengutuk baju ni. Hahaha. COPYRITE!! **pasan laaa kamu ni cik kay-n, tak ada sapa nak pedulik owner belog yang tak femes!

Hishhh bukan apa, tengok belogger kaum satu lagi hebat mengutuk belogger kaum saya. =pp Jejaga je. Takut-takut!

Budak-budak! Eh tapi kakcik macam lagi matang dari saya je? 
Hoiii! Itu selendang saya. Pinjam yee~~ =pp

Hihi..earfon SE. Careless sangat sampai hilang~
Tak apa yang ni boleh guna untuk SE & HTC saya. =)

Ehhhhh..mana cerita pasal Hantu Kak Limah Balik Rumah ni???Maaf! 
 
Scene yang paling saya dan adeq-adeq suka. **pssst..dalam ERL dok gelak-gelak ingat cerita ni.

1. Bila ramai-ramai sebut "ce ce cte ce cte". Haha PERAK sungguh!!! ** owner belog telordibasuh pun suka kot dialog ni. Haha. Mentang-mentang orang Perak.
 
2. Ramai-ramai lari bila nampak hantu. Haha. Lawak ah cara dorang lari. 

3. Pak Abu jumpa Kak Limah kat semak tu. Pesal Kak Limah tu berdiri sengeeeetttttttt! Haha.

4. Usop ajak ramai-ramai bakor rumah Kak Limah pastu suruh orang angkat tangan macam dia. Sengal je semua. Pastu kan tetibe Kak Limah tu ada gak angkat tangan. Hahahahaha. Part ni saya ngan adeq dah jerit-jerit seram! Haaaa.
 
5. Aaaaaaa lupeeee laaaaa lupeeeeeee. Haha. Banyak lagi scene yang best. Tak larat cerita dah. Baek kome tengok sendiri laaaaaaa.

pssstttt..hehe. Sebaik best. Kalau tak memang saya hentak-hentak kepala sebab menyesal tengok movie cerita Melayu. Ngeeeeee ...~



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

10 WishingStar:

acul said...

best ke? bg sy cerita tu lawak hanyalah lawak bodoh je. berbanding dengan cerita ngangkung yang lawak die agak berisi.

kalo nk diikutkan tak berbaloi sgt tgk citer tu dengan harga RM14 tuk couple sit pada awal2 cerite tu keluar :(

kHaiRuLdiN said...

zomba..zomba.. zombi lah!! :P

kay-N said...

acul: tatau laa..bagi saya yang memang dah de mindset cerita tu mmg lawak bodo macam cerita zombi kg pisang..so wut do u expect? ehe..

hish! cerita melayu couple seat???hahaha..memang laa xbaloi..beli murah2 dh laa..

ding: hahaah..lawak!

Fara said...

hahahah best erh?? teruja jugak nak tengok..
tapi takut .. muahahah,,. gila penakut betul..=p

MonizaM said...

AJL malam ni pun banyak unsur2 kak Limah dan Usop jugak.. memang kelakar filem ni hhahaha.

mamawana said...

ssshhhhh....enjit enjit semut...

kay-N said...

fara: bolehhh laaaa..tapi kne expect laa lawak ni mmg lawak bodoh..=)

nizam: waaahhh..yeke nizam..hehe spy AJL ke ni? =p

mamawana: ahahahahaha..

fiezah91 said...

haha..x hbs2 hantu kak limah balik rumah

Lulu caldina said...

komen yang best - tetiba teringin juga nak tengok..ngee

chunk (◕‿◕✿) said...

haha skg kalo sembang pn aku ske gune ce cite ce cite..sbb ganu nye loghat gak tuh

ce = cube/try

=P