Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Sunday, January 30, 2011

Dong Dong Si Mata 4

Sapa tau apa itu dong dong si mata 4?

Haha. Masa saya kecik-kecik dulu ada cerita kartun, nama dia dong dong si mata 4 sebab dia rabun. Kalau tak pakai spek, dia tengok tv sampai melekat kat skrin. Just imagine saya pun macam tu. Hahaha. Comei kan??? *cepat cakap comei kalau tak saya nangis sambil ngadap dinding..T____T

Saya start pakai alat ajaib ni start dari darjah 3. Ajaib gila menda ni, tiba-tiba je semua nampak. Jerawat korang pun clear tau. Opss. Saya tak ada jerawat! *berlagak esok kompem berpinak-pinak kat muka~~OMG!

Hishhh ni semua sebab durhaka kat parent. Haha. Dorang tak kasik baca komik masa kecik-kecik. Tapi sebab masa tu Dragon Ball sangat best, dan GOKU itu sangat kacak. Mesti laa kena baca kan???? Baca dalam gelap! Ngeng! Padan muka kan dah rabun. =.=

Tapi ada kebaikan tau rabun ni. Kalau masa tidur kan, tiba-tiba ada benda menakutkan kat depan mata. Confirm laa tak nampak. Hahaha. Fuh!!! Tolong jangan membazir masa kacau saya masa tidur. Rabun saya dah tahap berbahaya! =p

Ehhhh..motif entry ni??

Hihihihi.


 Parcel : Contact lense dan spek baru

 Baru tau buat spek pun dapat waranty card. Haha. 

 Oh..beli yang skema punya sebab dah kerja. Saya suka beli spek merepek~~ Haha!!


Pstttt..saya beli kat kedai kawan saya kerja kat Sungai Petani. Layanan memang best!! SHAHARUDIN OPTOMETRIST~~ =p



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

3 WishingStar:

Ery Farieha said...

sama lah kita
darjah 3 dah rabun
mmg kalau bukak rabun gila
hahaha

Aliff said...

cte ape bnde dong dong? xpnh dga pon.. hahaha

kay-N said...

ery : hehe..nak wat cne xpandai jaga anugerah tuhan ni..sobs sobs...

aliff: hish g gugel~~ =pp