Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Monday, January 3, 2011

Bila perasaan cemburu menguasai diri ..

J.E.A.L.O.U.S ..

How to stop being jealous?
Bersyukur pada yang ada.

Jiwa saya bergelora. Dup dup. Jantung berdenyut dengan pantas. Inikah dinamakan CINTA? Sampai tidak boleh melelapkan mata walaupun sesaat mengenangkan DIA. Tapi hampa. DIA bukan milikku selama nya. Begitu cemburu melihat kekasih baru. Sobs.

Wahahaha. Drama habis.

Jangan salah paham geng. Saya tak main laa cemburu-cemburu ni. Eh eh yeke? Haha. Ini bukan cemburu pasal jiwa-jiwa tu.

Saya tengah jeles pasal tengok adik-adik saya bersiap dengan beg sekolah baru, buku-buku baru, baju dan kasut sekola baru. Uwaaaaaaaa. Saya nak pergi sekolah gak. Haha aci tak??? Seronok nya pergi sekolah. Lagi-lagi lepas cuti panjang. Hehe. 1st day sekolah datang untuk borak-borak je. Ngeeeee. Bukan macam kerja. Stress kot masuk kerja after cuti panjang.

 Source: Google
Opsss..tapi saya tak smoking. Katakan tanak pada rokok. Hehe.

Masa sekolah dulu rasa macam tak ada problem pun. Happy je memanjang. Hehe. Lagi-lagi masa sekolah ada geng-geng yang sekepala. Tagline dulu, "Geng membina, bukan merosakkan". Cewah.

Tadi balut buku adik-adik, sambil tanya barang semua dah beli ke. Sorang tu dapat no. 1 darjah dia tahun lepas. So dapat banyak hadiah. Tayah beli dah woooo..beg sekolah, alat tulis dannnnnnn basikal pun dapat. Gila kaya sekolah dia bagi hadiah macam-macam.

Teringat zaman saya sekolah rendah. Hihi. Saya pun selalu dapat hadiah sebab dapat no. 1 or 2 or 3. Cewah. Bukan apa bila dapat hadiah tu boleh ringan bebanan ibubapa. Haha tayah mintak dah beli barang-barang tu dah. See. Dari kecik dah boleh pikir panjang. Hahahahaha. Taktik laaa sebenarnya nak dapat barang baru. Kalau elok lagi takkan nak suruh mak ayah beli. So kena belajar elok-elok la bagi dapat hadiah.

Jeng jeng..

Kesimpulan dari entry ini :

Hmmmm..SAYA NAK PERGIIIII SEKOLAHHHHHHH!!!! *menyamar jadi budak darjah 3 eh eh Form 3 laa.. Aci tak??? Hehe..



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

5 WishingStar:

-telordibasuh- said...

biarkan mereka bahagie!!!haha

wa budak pandai ni no 1 dalam clas hehehee...

btw..telor pon isnin cuti hehehee

chunk (◕‿◕✿) said...

huhu ngeri nye tgk gmba tu kN?besok adakah ko cenggitu gak kN?err xbest2...p la nyamar jd dak sekolah nun =p

kay-N said...

en. telor: hahahaha..itu zaman dlu..skng budak pandai lagi banyak bersepah2..=pp

chunk: wohoho..ngeri ke..haha..itu laa kenyataan..=pp

misyamissyou said...

kan? rindu zaman skola huhuu

SheY PuLL said...

lagi byk pengalaman yg kite lalui...
lagi byk la cabaran yg kite kn hadapai..