Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Saturday, August 28, 2010

I jump U jump

Wow! Walaupun saya tak berapa aktif berblog sekarang tapi ada gak yang sudi melawat cerita cerita saya yang tak berapa nak best dan berinformasi ni. Toce-toce! =)

Follower saya pun bertambah. 200 dah u all.Haha. Itu pun nak bangga? Orang lain dah beribu juta rupiah pun tak kecoh kan kan??? Hmm bukan nak kecoh tapi nak ucap terima kasih laa kepada semua pembaca. Huhu. Saya tak glemer mahupun kreatif dalam menulis blog. Belasah ajeeeee. 
 

Yey! Maka dengan senang hati saya nak promot laa sikit follower saya yang ke - 200 ni, cepat-cepat tepuk tangan untuk dia. 


Dia punya belog cute tau. Soft je layout dia. Ehem! Apa kata korang pergi melawat okay? Hehe.

Belog mimiechan yang comeiii. =)

Dekat Putrajaya ada sale gila gila punya. Lokasi dekat Presint 11 [silap..Presint 11 tu rumah saya, Presint 2 maaa]. Dengar cerita ini adalah acara tahunan kerajaan untuk membantu rakyat Malaysia pergi bershopping. Saya tak pergi lagi!!!! Hmmm mungkin malam ni atau esok saya pergi laa. Jom???



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

5 WishingStar:

kHaiRuLdiN said...

rasanya cam sale beli barangan buatan Malaysia sempena raya kan??

Rie Zarchry said...

nak ikut shopping =)

chunk (◕‿◕✿) said...

haha tol2.kejap je follower kN dh beratus.org yg dh berblog berkurun pn bape kerat jer follower *sigh*

blog "hotstuff" tue~ =p

ザ-sylver-shooter said...

woooo
fewit fewit..
kongsi2la ape kejayaan saudari...:)

Mimiechan~ said...

:) hehe. thanx dear.jgn promote2. malu2 kucing la nnt