Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Wednesday, August 18, 2010

Bye bye P .

Hoyeahhhh!

Mari cakap tahniah kepada saya. Saya sudah ada LESEN PENUH [orang JPJ tu cakap macam tu]. Hihi. Tak payah lekat huruf P dekat kereta. Err..tapi saya memang dah lama tak lekat. Sebab dok pinjam kereta abang, pastu dia amik kereta dia balik, lupa mintak pelekat tu. Fuhhhh. Nasib baik tak kena saman. Tak sengaja TERLUPA. =pp

Hmmm. Tapi saya tak ada kereta sendiri pun lagi. Bawak kereta mak atas ihsan mak. Haha. Mak yang cakap jangan beli kereta baru lagi. Guna kereta mak dulu plus tolong-tolong laa bayar. Haha. Macam kereta sewa laa. Bayar bulan-bulan. 

Mencabar betul nak tukar lesen ni. Saya mana laa tau jalan sangat. Tau jalan kat Putrajaya je. Nasib baik cawangan JPJ paling dekat ada di Bangi. Haha kompiden sikit pergi sorang-sorang. Sesat kat area Bangi tak apa lagi.

Eh jom tengok saya yang dulu "GEMOK" bertukar "KURUS". Haha. Macam budak-budak tak cukup umur pun ada. Opsss perasan!!

Haha..see..size muka sudah berubah!!Tengah sakit mata masa tangkap gambar buat LESEN P.

Hishhhh!! Ada orang cakap policy baru tempoh lesen setahun je boleh. Haih sekali abang JPJ tu kata 5 tahun pun boleh. Tak bawak duit lebih pun. Haha. Kredit kad tak diterima. Tak apa laa 2 tahun pun boleh laa. Lepas ni renew dekat Pejabat Pos je.

Huh! Pastu ada lelaki mana tah duduk dekat saya masa tunggu giliran. Jahat betul! Tiba-tiba tegur saya tanya sampai ke kaki bawak kereta. Cisss sungguh!!! Pastu siap cakap mesti saya duduk atas bantal. -____-" Sabar je laaaaaa. Haip!



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

10 WishingStar:

diraja22 said...

"P" rah p..
tahniah dpt lesen penuh..

de_hydrates said...

waah.. bulatnye.. hihi..
ampunnn~~

amira said...

welcome to the club.. hehe

Aliff said...

haha.. seb bek la kn xyah buh bantal.. hahaha.. eh kurus tu la ayu ah.. hehe

fiezah91 said...

wohoo..lesen penoh dah... x sabar gak nak cabut pelekat P tu nnt.. haha.. tp kena tggu awl taun dpn baru blh cabut T_T

mifh @ Hadi said...

tahniah... Sy baru lesen P ;)

kay-N said...

diraja22: hehe kretip lak die..hehe..

safwan: hahaha..rase tyme skola lagi bulat kot..

amira: kne byr yuran club x??hehe..

en aliff: ehem ayu ekkk??hehe..

fiezah91: sabo2..=pp

mifh @ Hadi: haaa..congratz jugeeee

Lizzie Yasmin said...

cis mmg tak syg mulut laki tue.. haha,..

ザ-sylver-shooter said...

juling air

kay-N said...

hahaha..jht nyeee ザ-sylver-shooter!!!! xyah laa usha mata tu sgt~~