Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Saturday, July 10, 2010

Penat Letih Exhausted

Fuh!

Nampak tak 3 kali cakap penat. Minggu ni memang letih gila ah. Malam ahad dan Isnin dok study untuk assessment. Haha.Dahla silap paham. Ingat ada 10 topic je, rupa nya 20!! Lantak laa labu. Saya baca betul-betul 3 topic je. =pp Oh assessment ni saya cerita nanti.

Haaaa. Lepas kerja semalam, adoii naik LRT nak pergi Masjed Jamek. Sudah plan mahu ke Sogo jumpa kawan di sana. T______T KLCC ke Masjed Jamek dalam 4 stesen je kot. Sekali, ekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..[sound effect LRT brek]. Saya yang macam kura-kura [sebab ada laptop kat bahu] pegang besi kuat-kuat, nyaris nak jatuh golek-golek dah. [inersia beb!]

Isk3. First time saya terperangkap dalam LRT. Takpa laa nak buat lagu mana, tunggu je la gerak. Dahla semak samun announcement pasal LRT rosak ni banyak kali. Nak je jerit cakap "HOIIII KTORANG TAK PEKAK AH, TAYAH ANNOUNCE BANYAK KALI"!!!![*sigh* tapi cakap dalam hati je, kang orang lain cuak lak pandang saya macam orang gila].

Nasib baik saya ni ada skill cakap dengan stranger. Haha skill tu, sembang dengan uncle dengan wife dia. Wooo. Kesian dorang, lagi belas-belas stesen baru sampai. Hampir 2 jam dok dalam LRT tu. Sekali behenti between Dang Wangi dan Masjid Jamek. Fuh fuh lagi sikit je sambil bermonolog dalaman [ guna word sastera beb]. T___T Makkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk! Sekali LRT tu tiba-tiba gerak ke belakang pulak. Sia-sia 2 jam saya tunggu nak pergi Masjid Jamek. 

Ah. Saya tekad, pintu bukak kat mana-mana platform saya turun!! Haha. Nasib baik berhenti dekat Kg Baru, so before melangkah keluar call Azmil confirmkan situ ada teksi tak. Dia pun tolong bagi direction. Uwaaaaa. Syukur dapat teksi.  Ceh!! Dekat je Sogo tu naik teksi. Dahla murah RM4.50 je. Haih haih.

Hahahaha. Sampai SOGO terus carik kawan-kawan saya. Karaoke la pulak. =pp Situ  ada set dengan buffet dinner sekali. Saya yang penat dan lapa ni memang makan tak hengat dunia. Spageti LICIN, Nasi LICIN dan Hotdog LICIN. Sedap hingga menjilat jari.=pp Ahli karaoke tegar: Yana, Chunk dan Aswad.

Haaa ni laa muka saya bila sampai rumah. Haha. Tapi takda la terkeluar lidah macam tu. Saya sopan lagi. Hihi.

Psstt..bila saya penat nak cakap pun letih kot:

Tengah calling calling dengan En. BF, tiba-tiba mata terlelap, termimpi buah anggur kat office yang rangup dan sedap. So termerepek.

Saya: [tengah ngigau] Huuuu. Sampai hati, makan anggur sorang-sorang.

En. BF: [kompius anggur apa ni tapi jawab gak] Errr..buah anggur sedap. Sorry laa kalau makan sorang-sorang bukan salu jumpa sedap kot. [Jujur je reply]

Saya: [tersedar dari ngigau] Haaaaaaaaaaaa..apa ni???Bila masa kita makan anggur, saya [ni bukan kata ganti nama] ngigau kot. Sorry sorry cakap merepek. Hahahahaha. Tapi kenapa *teeettt* [bukan kata ganti nama yang betul] layan???Hahahahahahaha.

En. BF: Ceeeehhhh. Patut la pelik bila masa makan anggur sama-sama. *sigh*.

Pastu sambung cakap-cakap. Err. Tiba-tiba, saya hello hello, orang di sana sunyi sepi ting!! Tengok-tengok dia dah letak phone. Hahaha. Rupa-rupa nya, saya tertido lagi dan dia dok hello-hello, saya diam. Haha. Dia letak laa. Hahahahaha. Nak dengar saya merepek??? Meh meh call masa saya letih. =)



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

5 WishingStar:

Sya Syazana said...

haha.lwak la time tepon part tuh

ERSHAD said...

mcm cerita ditokok + je

kay-N said...

sya: hehe..adoii..mmg tergelak laa ingt balik tu..

ershad: part mane??nape nak tokok tambah lak??tak caye xpeee..~ i dun mind at all~

Aliff said...

hahaha.. tokok tambah kt mne plak ni? kt bunyi tren brek tu kot.. haha cl kje nk tdo je.. ampeh.. hehehe..

kay-N said...

en. aliff: hehe..nak wat camne..dh letey bangat loor..(n_n)