Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Saturday, July 24, 2010

Inception versus Despicable me

Hallo hallo semua~~ Sehat tak?? Hahaha. Bajet-bajet macam pengacara la kan. Hoh! Lama saya meninggalkan dunia belog saya ni. =pp Bila saya "isolate" kan diri, belog jadi teman berbicara..bila saya "de-isolate", saya bagai kacang lupakan kulit. Hehe. Hmmm. Bukan apa, tangan dari last week macam start sakit balik maka dunia belog terpaksa diberhentikan sekejap. 

**pssst..skang ni lagi ah sakit tapi gigih gak nak update. *sigh* rasa mcam menyucuk hati sekali..

Ehem! Saya nak update lagi pasal movie. Haha korang bosan tak??? Tengok movie salah satu cara hilangkan stress tau. So sapa nak tengok movie mari laa ajak saya. =pp

Okay, movie pertama untuk last week adalah INCEPTION.

Perghhh. Saya memang terjatuh hati masa tengok trailer cerita ni. Hihi. Dulu-dulu nuffnang kan baik hati bagi iklan Inception ni kat belog saya. Sebab tu laa saya tau. =)

Gilaaaaa best laaaaaa cerita ni saya bagitau korang. Suka sangat!!! Opsss tapi awas kepada orang-orang yang tak suka heavy dan ending yang agak sedikit twist! Macam seorang sahabat saya, dia bengang dengan cerita ni sebab macam tak siap kata nya. Opsss Mazriff jangan marah~~..

Bagi saya cerita ni buat saya memang tak sedar diri. Tengok penuh khusyuk! Haha. Cerita pasal mimpi dan dunia realiti. Mana satu yang real? Tepuk dada tanya selera. Tapi kalau dalam mimpi apa-apa menda kita nak confirm ley dapat kn? =pp

Inception : Rating ikut saya punya suka laaaaaa : 9/10 =)

Okay!! Lagi satu cerita. DESPICABLE ME!!!

Haaa. Cerita ni ada sorang makhluk tuhan ni, beria bagitau cerita ni best sampai bape kali bagi link trailer cerita ni. Haha dia siap tengok cerita ni 2x. Cehhhhhh. Betul ke best sangat cerita ni, Pian?? Haippp. Saya pun dengan semangat mau tengok la kan. Perghh memang menguji kadar kepenatan saya. Yela, dah tengok pas balik kerja. Sehari sebelum tengok Inception.

Hmm yang lawak nya, plan nak tengok cerita ni dengan Yana. Masa sembang tu memang tahap mengantok gila nak mati. Sekali saya macam mimpi yang Yana dan Mazriff cakap cerita ni ada kat wayang pukul 6 & pukul 8 malam. Hoho. Kompiden je ajak orang lain bagitau timing cerita tu. Padahal tu hanya ada dalam mimpi. Takda pun cerita tu pukul 6 & 8 kat KLCC. Wuuuu..saya ngigau rupa nya.

Takpa yang penting saya dapat gak tengok!!! Hiiii...Pergi Mid tau. Sesak-sesak saya naik komuter. Jom tengok trailer Despicable Me yang amat comei!! It's so fluffy!!!!!!!!!!!!!!!




Rating ikut saya punya suka : 8/10 sebab ada minion kuning tu dengan budak kcit tomeiiii ni! =)



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

9 WishingStar:

kHaiRuLdiN said...

bestnye die.. asyik layan movie jer.. hehe

kHaiRuLdiN said...

tp cite2 Leonardo DiCaprio mmg best dan terbaik~ xrugi ditonton..

tRu^wiTch said...

best2!!agnes tu sangaat la comel!!hehe

kay-N said...

ding: hehe..tuhlaa ding..mmg suke tgk mubi je skng~ =)

ckin: it's so fluffy!! haha im gonna die!!! hahaha..tomeiii gleeee~

Syed @ Don said...

inception mmg best ah.. menduga akal walaupun ada part2 macam tak siap. ke cite novel?

tRu^wiTch said...

kN~tgk the sorcerer's apprentice pulak.best2!ala2 harry potter.kalo minat harry potter,best la kot tgk.hehehe

lolita said...

bes2 dah tgk gak sorcerer's apprentice. besss~~

fiezah91 said...

bestnya dia tgk..huhu.

Syed @ Don said...

mana ada sama ngan harry potter.. jauh~ :P