Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Sunday, July 11, 2010

Fynn Jamal - 150 Juta Lirik

Tocey2 kepada Apih . Dia yang bagitau saya kewujudan lagu ni. Hehe. First time dengar terus jatuh hati. Cewah. 

Kenapa?? Sebab lagu ni cam kena sikit saya ngan En BF. =pp Saya laa orang yang keras kepala. Baran xsemena-mena. Haha. Tapi dia salu cakap dia je tau saya macam mana. =) Nampak keras tapi suka nangis?? Hahahahaha. Tapi saya tak mengada-ngada.

Pernah saya tumbuk meja sebab sangat sakit hati walaupun tangan saya tengah sakit. [Bukan sebab marah En BF laa]

Dia cakap: 
"Please jangan buat camtu lagi, dia sedih~sebab saya sakitkan tangan sendiri" =pp

Shhh. Rahsia kita berdua. Hujung bulan ni anniversary ktorangyang ke - 6. Lama kan?? Pejam celik dah sampai 6 tahun. Tapi ktorang mungkin kenal dekat 8 tahun.

Harap-harap saya dan dia ada jodoh!!!

Bila nak kahwin?? 

..... 

Jom layan lagu.

 

Fynn Jamal - 150 Juta

untuk kali ke seratus lima puluh juta
mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“hei kenapa kau masih lagi mahu kan dia?
apa kau buta? apa kau pura-pura suka?”

di seratus lima puluh juta kali itu
di depan semua engkau tarik tangan aku
yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu,
sambil ketawa engkau bilang satu persatu:

“dia mungkin bengis seperti singa
tapi dia nangis tonton cerita korea
dia mungkin keras bila bersuara
tapi dia jelas jujur apa adanya--

aku lagi kenal dia”

dah lebih seratus lima puluh juta kali
aku pesan padamu apa yang bakal jadi
"engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
kau sangat manis, aku ini pula dawai besi"

di setiap seratus lima puluh jutanya
aku pun dalam hati semacam tak percaya
"apa kau lihat pada aku, jujurkan saja"
terus kau cubit dagu aku sambil berkata:

“sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau yang salah saya
sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua--


saya kenal sayang saya”

buat apa dicerita bahagia kita rasa
biar tak dipercaya, peduli orang kata
baju ronyok tak apa asal pakai selesa
berkilau tak bermakna kalau hati tak ada

aku lebih bengis dari sang naga
tapi bisa nangis semata demi senja

suaraku keras tak berbahasa
kerna aku rimas gedik mengada-ngada

aku mudah baran tidak semena
mana boleh tahan angin cemburu buta
dan aku sengaja tunjuk keras kepala
aku punya manja kau saja boleh rasa


rahsia kita berdua



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

25 WishingStar:

AsmaFarah said...

lagu nih sgt comel!!!

kay-N said...

farah: comei seperti kami~~ hehehe..

apih el nino said...

wo... namaku tertera di situ. haha :)

dak eina (◕‿◕) said...

eh mcm besh jek lagu nih!!

faizzazh said...

trbaek gak lah lgu ni... bdk mne eh nyanyi tu.. idea dia mnikam kalbu btoi.. hhehe

AsmaFarah said...

aku da nyanyi kat tunang aku.. hehe

xazryx said...

catchy ar lagu nih .

OrenLimau said...

hehhee..suka sgt lagu ni!
sgt comel dan sweet

"saya kenal sayang saya"

Cik Bucken said...

semoge kekal hingge akhir hayat.. ^_^

mahira oya said...

lamenye bersama..doa yg terbaik k..

kay-N said...

apih: heeeee..mmg ah nama kamu~ pomot sket..

dak eina (◕‿◕): kn kn cmbest kn??hehe

faizzazh: menusuk kalbu?nape tu??

kay-N said...

AsmaFarah : Haha nyanyi???sedap x farah..kang ujan lebat lak ko nyanyi..=pp

xazryx : =pp betul2..cm upin ipin~

OrenLimau : sweet? jaga2 semut banyak nnt..hehe

kay-N said...

Cik Bucken: amin~~ =)

mahira oya: kuantiti dan kualiti seiring..thanks~ (n_n)

OrenLimau said...

hehehhee..semut suka manis.
kay-N dgr la lagu imelda ahmad dgn wani ardy pulak.ke Kay-N da pernah dgr?hee *malu*

wani ardy-org kecil
melda-putus dan kimia

+qAsiH naDiRa+ said...

suke nye lagu nie~mmg best gilak!

shameel Iskandar said...

best lagu ni.

Cik Peanut said...

lagu ni!!
pernah dengar tapi x tahu tajuk~~
waaaa...
kamu dah bagi saya tajuk dia..heheh~

Camellia said...

sangat sangat comei! :)

NARDtheNERD said...

at this time.
this song xde kena mengena ngan i.
sobsob.
=)

shiyda said...

cute je lagu neh =_=

kay-N said...

OrenLimau: baru je dgr lepas awk pomot~ hehe sorg tu sore cm dak kcik kn..

+qAsiH naDiRa+: thank u TQ..cewah..mcm sy lak penyanyi..hehe

shameel Iskandar: jom dgr lagi~

Cik Peanut: dh boley dgr salu kn?? =pp

kay-N said...

Camellia: comei mcm sy..*wink* prasan btoi~

NARDtheNERD:hmmm..mebe one day??hehe..

shiyda: tocey2..haha..=pp

Anonymous said...

xle copy eh???? wkakaka
nak copy= (hold)Crtl + C
Paste= (hold) Crtl + V
wakakaka_x sangka ade juga yg sgt bijak begini...tapi syg kedekut^_^

kay-N said...

encik anon: saye bkn kedekut..hahaha..sy sje susahkn je..hahaha..tp kn still sy dh ckp kt atas belog ni belah kiri..ley copy paste pkai cntrl c n ctrl v..tu pn ssh ke??? =pp

Anonymous said...

ctrl+c please..then ctrl v on ur note pad..;) then u can copy..