Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Wednesday, July 14, 2010

Boleh percaya ke?

Tiba-tiba terasa nak jadi reporter. Hmm tadi kan saya nampak ada 3 bijik kereta polis berhenti dekat rumah jiran saya. Perghhh. Memang terasa nak jaga tepi kain orang la kan. Haha. Ala. Sapa tanak tau apa jadi. Hmmm. Tapi saya bukan orang yang begitu, cewaaaaaah! Dan dan la.

Tapi menurut kata ayah saya, mungkin pembantu rumah jiran saya buat report cakap dia didera sebab nampak dia mengadu kat polis tu sambil buat aksi-aksi kena dera. Boleh percaya ke? Huhu. Dunia dunia. Mana satu yang betul pun kita tak boleh tau. Haritu, mak saya tengah 'lepaking' kat luar rumah, pembantu tu datang tak semena-mena cerita dia didera. Kena tumbuk la, tampar la. Boleh percaya ke? Mak saya tengok sihat walafiat je.Cerita pun macam tak real je.

Teruk juga yer kalau kes dera ni, sampai 3 bijik kereta polis datang. Area Putrajaya ni, polis memang berdedikasi la. Ada je meronda-ronda tak kira waktu. Almaklum la, rumah-rumah sini takda pagar. Harap-harap, cerita ini tipu je. Tapi kalau betul, kesian juga la kena dera. Huii.

Biarlah dah jadi kes polis pun.Takut jugak nak amik pembantu rumah kalau-kalau buat cerita kena dera.

Sekarang saya rasa lapa padahal tadi dah makan sate bercucuk-cucuk. =pp Mahu makan nasi pulak. 

Pssstt..perut kecit tapi mahu sumbat banyak-banyak. Lalala~



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

8 WishingStar:

suri said...

salam sahabat..
kes dera.uik jahatnya org yang mendera org tu..

moh kita kotok kepala dia dgn tukul besi..

suka2 jer nak dera org..

Khairul Azmi said...

nasib baik bkn aku yg didera..haha
xde kaitan langsung

xazryx said...

bnyk da kes orang gaji kene dera .x mustahil la .hehe .

Cik Bucken said...

wahh cobaan menjage tepi kaen orang tak berape nak berjaye..kekeke

NaNaJoe said...

hurm, maid ni kdg2 pnting
n kdg2 menyusahkan jew~ :D

kay-N said...

suri: wooo..ganas nye nak ketuk org..eee..nnt berkecai pale die..takut2..

Khairul Azmi: hish..sape laa dera kamu tu..=pp

xazryx: hmmm tol gak tu..ganas laa org dera2 ni..kejam!

kay-N said...

Cik Bucken: hahaha tuhlaa..xreti nk jge kain sndri ag ni..

NaNaJoe: betul2..sy sokong~~

Hapiz Rahman said...

apa jadik lepas tue> sila sambung laju2.. nak tau..

blog ko banya.. sila suggest yang mana paling terbaik untuk aku follow..

tapi raasanya nak follow yang nie..:)