Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Sunday, July 4, 2010

The Back Up Plan

Hye hye. Ehem. Entry kali ni pun pasal movie. Hoyeah!!! Memang kaki tengok movie ni. Siap marathon lagi hari ni.

Percaya tak? Saya tengok Toy Story 3 for second time. =pp Alaaa. Hari tu tengok dengan member saya. Kali ni bawa adeq-adeq lak. Nasib baik saya memang suka tengok cerita tu. Tengok dua kali pun still gelak beria gak.

Ciss tapi ada yang saya tak puas hati. Saya dah laa lambat sampai dekat cinema tu, Alamanda oke. Sekali tengok orang ramai beratur beli popcorn. Adeq saya dah merengek-rengek nak popcorn. Saya tanya la orang kaunter tu nak confirm kan bila dah masuk nanti kat luar hall tu ada tak jual popcorn lagi sebab sebelum ni saya tau ada. Orang tu kompiden je jawab, kedai dalam tu dah TUTUP!!! Sebab dah lewat masuk saya pujuk laa adeq saya, nanti lepas tengok cerita la beli. Hahahaha. Tup tup masuk. Ada je kedai kat dalam tu. *sigh*

Lepas tengok Toy Story 3, saya pergi beratur  beli tiket The Back Up Plan pulak. Hmm cerita classified under 18. Haha. 18 apa tu saya tatau. Tapi yang pasti bukan 18SG. Tak ganas kot cerita ni. =pp Adoi. Masa beli tu, orang tu remind cerita ni orang umur 18 tahun je boleh. Saya gelak-gelak je la. [Dah selalu kena macam ni] Sekali adeq-adeq saya yang underage tu tiba-tiba muncul masa beli tu. Hahahaha. Gelabah orang kaunter tu, sebab dah print tiket movie. Dia remind lagi,
Eh "kanak-kanak" tak boleh tengok cerita ni tau!!
Hahahaha. Yelaaaa abg oii. Eh ke adeq oiii. Saya gelak je laa. Pastu saya jawab la, budak-budak ni saya nak hantar balik rumah. Tak bawak tengok ah tengok cerita 18 tahun ke atas ni. *Isk3*. Tak kan saya nak cemar otak budak-budak tengok cerita tak senonoh sangat ni. Opsss. Cerita romantik!!

Saya tak expect pun cerita ni best sangat, sebab tengok rating kat imdb cam kureng je. Haha sekali tengok memang okay la. Memanjang je gelak tengok cerita ni. Terhibur saya dikala hari Ahad ni.

Saya tak nak cerita panjang. Jom tengok trailer.




Rating ikut suka saya la : 7.5/10.

Psstt..Ada berapa part dalam cerita ni macam saya.

Haha. 
  • Tak senang percaya kalau orang cakap suka saya. *sigh* tak ada orang cakap suka kat saya kot. =pp
  • Bajet bajet ready kalau orang tinggal kan saya.
  • Kadang-kadang, benda yang remeh-temeh orang tersayang cakap, saya amik serius!! Contoh : Banyak cakap = saya pikir menyampah ke saya banyak cakap = okay..saya takmo cakap dah.. Hahaha.



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

13 WishingStar:

ザ-sylver-shooter said...

menarek2 , kene nuntun jugak ni..

(umur saya sudah lebih 18 tahun juga:)

kay-N said...

ザ-sylver-shooter : betul ke 18 ni??tengok ic sket~ hehe..=pp

Kiddo. said...

kanak2 xboleh menonton cite ni ?
HAHAHA !
:DDDDD

rosyzatie said...

huh kiciwa tgk cite ni..haha bkn sbb pe, dlm trailer cam lawak, skali tgk..sloow la plak jln cite..

engtaukia said...

LOL.. parts in d story macam u.. =.=

QieFLy si Dolce said...

huhuhu saya pown tak tengok lagi la...katanyer busy je memanjang...
Entry terkini : Uncle Ben & Kak Tedi sama2 cerita pasal durian

a i d a ; said...

baru tengok citer ni tadi.
boleh tahan.

Almy said...

awak curi teksi saya...

ikeen said...

best ke?..xtgok ag..huhu

kay-N said...

Kiddo : awak tu kid lg~ xley tgk ah ni..

rosyzatie: ala selo ke?? bagi saye oke pulak..taste msing2 kn..hehe

engtaukia: Nape kamu lol??itu benar sahaja..

kay-N said...

QieFLy si Dolce: awak xtgk? pastu sape lak bz memanjang? hehe..kurg phm laa..

a i d a: yeay! boleh laa kn~~ =)

kay-N said...

Almy: eh eh awk yg curik~~ >:(

ikeen: best laa~~tgk2 hehe

AsmaFarah said...

wah, nmpk cam bes..psst, kucing ko tuh kaco aku.. =p