Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Saturday, June 12, 2010

The A - Team versus LBS

Saya "annual leave" hari Jumaat. Hish! Cuti saya banyak lagi kot, sebab tahun ni banyak MC so orang pikir saya asyik cuti je. Kesihatan saya macam mana? Malas pikir. Takmo jumpa doktor dah. Takmo sambung terapi. Takmo makan ubat. Ye ye saya memang manusia degil. =)


Eh melalut. Saya memang!  Jumaat hari yang bahagia. Kenapa?

1. Birthday mak saya.

Korang beli hadiah apa untuk mak? Ala tak reti la. Family jenis tak celebrate birthday orang. So saya beli choclate yang sudah siap berbalut nampak grand padahal berapa ketul je isi. Haha. Saya suruh adeq kecik bagi kat mak sebab saya segan. Haha dorang semua ingat saya bagi hadiah perfume! Teeeet salah.  Memang niat di hati nak bagi perfume. ** Ye mak nanti I cari laaa.**

2. Encik BF muncul kat KL

Opss lama tak tulis nama dia kat sini. Nak buat semak-semak je. Eh gurau je pakcik. Sobs! Berapa bulan tak jumpa. **Cerita dia setakat ini** Teeet!

3. Menonton A-Team

Yeayyyyy! Sebaik sempat tengok cerita ni. Haha. Saya dengan seikhlas dan baik hati bagi rating 7.5/10 kerana menghiburkan saya. Cerita ni saya tak la expect best sangat. Sekali wow! Kelakar dan tak bosan. Kadang-kadang cerita yang tak digembar gemburkan WOW macam LBS lagi best kot. **LBS tak berbaloi** Haha. Macam anti je kan??

Bagi sapa yang suka cerita action dan ada komedi, saya recommend cerita ni.

4. Saya sokong ORANG KUNING

Hoyeah! Dalam 10 tahun ni saya dah ada 4 nombor telepon. First guna masa form 5, cewah dok asrama dah gedik ada fon. Hellooooo. Ada fon pun saya tak mengecewakan mak ayah. Belajar juga walaupun masa terbuang 2-3 jam bergayut tetiap hari. Ah!! Marah orang yang call saya masa tu. =pp Sekali pakcik warden rampas abisla no tu mampus. Tamat la riwayat! =)

2nd nombor saya beli masa masuk U. Lawa no maxis ni. Haha lawa ke? Senang nak ingat la la. Best! Banyak sweet memory kat citu. Ye ah. SMS En BF bagi masa tu, ngorat-ngorat saya simpan lagi. Maaf SMS orang lain saya delete saja. =P 

3rd, saya beli masa Final Year. Guna celcom pulak. Yela. UpaX beb! SMS 1sen. Sekarang dah jadi1/2 sen. Masa tu call pun rasa murah. Tapi dulu tak kerap call sebab boleh terus dating. Haha. Sekarang boleh rasa bankrup. Yele balik kerja ada je nak cerita kat dia, abis 10 hinggit satu malam. Gilo!

Last one, hopefully la. Haha. Yeay! Saya pakai Line Digi. Call dan SMS unlimited. FREE! Saya suka. Hmm. Tapi sayang nombor celcom dan maxis. Macam mane ni? Tak kan nak guna sampai 3 fon. Neway, celcom still jadi main number sekarang. Huiii. Korang recommend kat saya la fon yang best. Nak beli! Hehe.

Oh caca merba pulak post ni. Layan je la labu. +___+



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

6 WishingStar:

Aliff said...

haha.. byk btol no nye.. sy pon byk jgk.. tp asyik kne curik je.. xphm btoi.. hui.. hehe.. jom2 cri fon lg jom..

kay-N said...

hehe xphm lak die..haih jahat kn orang yang curik tu~ meh kite pukul dorang klo kte jumpe ye..


sian die kn kn??hehe

saudagar gaRAM.. said...

sayangnya A TEAM dah takde MR T macam gua tengok masa kecik2 dulu

zhiahowe said...

mantap la kn...suda besar tapi masih malu nk bagi hadiah...

kay-N said...

en saudagar: Mr T tu sape??haha xlayan kot A-Team mase kecik..so rse ni cmbest sgt..*senyum lebar*

zhiahowe: err..ape yg mantap??haha..memang segan ah..nk wat cne..*blushim*

liyana said...

ape A-team vs LBS. xcomparable lansung~ ahaha.. bli htc la kN~~