Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Sunday, June 20, 2010

Penangkap Orang Kaku

Seminggu sudah berlalu.

Ahad lepas bersamaan 13 June 2010, hari perkahwinan sepupu saya, Abang Jai. Haha. Antara sepupu saya dia la antara orang yang kahwin agak lewat. 27 - 28 tahun kot umur dia. Ehem! Nampak gaya saya pun macam tu kot. *sigh* Andartu? =pp

Macam biasa la kalo majlis saudara - mara ni memang kena tolong la kan. Tak kan nak buat bodoh je. Tapi kali ni saya pergi rumah dia tu memang lewat ah. Hahahaha. Dah bekerja ni memang penat sikit ler, tidur je penting. So datang pagi-pagi kenduri je. Nama pun buat katering ingat tak pa la kan. Ceeeehhh! Rupa nya banyak lagi tambahan kena buat sendiri. Cuak beb saya tengok. Tup tup saya kena buat hidang pengantin. Power rangers kot! Kecik-kecik dulu dah pernah tolong buat hidangan ni. [Padahal taram je].

 Opss tak ada gambar untuk hidangan pengantin. Tapi percaya la hidangan itu cantik. Siapa-siapa nak upah saya boleh punya. Hahahaha. =p

Selesai je buat hidangan tu, ingat mahu melepak. Tetiba kakak sepupu panggil tanya tengah buat apa-apa ke. Citttt. Tak senang tengok orang duduk ke? Haha opss kidding. Rupa nya dia lantik saya sebagai main photographer untuk adik dia. Pergh!! Saya ada rupa photographer professional ke?? Haha. Camera dslr pun tak ada. Ada Lumix DMC-T27 je. Tapi orang dah mintak tolong. Saya belasah je la labu. Kenduri sepupu perempuan pun dorang suruh saya gak. Pelik bin Ajaib. Saya tak bukak company pun lagi ni.

Jom tengok hasil belasahan saya guna camera "murahan". Oh ni xdak edit, resize je la. Tak reti kot. =p


Pak Ngah saya. WOW gagah tu angkat. =p

Abang Jai dan Kak Sheeda.. 

 Happy nyee!!

See. Amatur gila. Hahahahaha. Saya tak pandai pun. Tapi orang mintak saya tangkap je. Kalo korang nak upah saya pun boleh. Upah bagi makan kenduri je pun jadi laaaa.



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

10 WishingStar:

Lelaki Ini said...

hahaha..
okeyh la tue..
not bad!!!

kay-N said...

Lelaki ini? : pelik lak nk tuleh name..oke ke??nk hire sy jd photographer x?? =p

SheY PuLL said...

belum msk 50 lagi x de la lewat sgt.hehehe

kay-N said...

epul: hmm..tol tol..tp kg sme kwn dh kawen..sedey ler..sape nk kwn nnt..sobs2..hahaha..

Syukie said...

Tinggi nye penganti perempuan :P

kay-N said...

syukie: hmm die mmg tinggi..haha tp yg pic last skali tu abg jai duduk setingkat bwh kt pelamin tu..=pp

Parkcheek Chun Li said...

so cik kay-N nih bile lak nak kawen????

kay-N said...

parkcheek: saye??hmm soalan tu kena tnye kat orang yg sudi nk kawen ngn saye laa..=pp

Syukie said...

Tuan blog:

Nak hadiah, sila bagi alamat dan nama dekat email : naim.starhill@gmail.com

Hadiah nya ialah, cenderahati dari bandung :D

http://airfood.blogspot.com/2010/06/bandung-indonesia-part2.html

kay-N said...

Syukie: Waaahh betoi2 ke ni nak bagi hadiah?? *segan* ..wuu~