Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Monday, June 7, 2010

Lagenda Budak Setan

Haih. Sapa dah tengok Lagenda Budak Setan? Angkat tangan o/ ..\o \o/ ..Lapan lagi. Cewah. Bersenam pulak petang-petang ni. Haha. Hoih memang banyak "setan" sungguh cerita ni. Yela dulu-dulu masa sekolah, cikgu bilang kalau mengantok "setan" bergayut kat mata. Hmm. So sama la cerita ni. Eh eh sapa suka cerita ni jangan la marah ek. Pendapat saya je. Chill~ =)

Sebenarnya not bad je cerita ni kalau watak "Ayu" tak kira la sebelum kemalangan atau selepas kemalangan diganti orang lain. Kayu sangat la dua-dua "Ayu" tu. Tak logik orang Melayu cakap macam tu. Fazura dengan Que gak awesome. Hoyeah!! 

    Rating : 2.5/5 bintang 
[Boleh ke bintang dikerat??Bolehkan aja labu]

Oh habis la kisah Lagenda Budak Setan ni.

Hoyeah! Saya diminta menjawab tag dari Alevate.  Cewah baru melawat-lawat blog sudah kena tag.

3 nama samaran kamu:

: Kay-N
: Nadiah 
: Khairun [bagi yang skema2..yg manja dan manis itu rahsia..haha]

5 tarikh penting dalam hidup kamu:

:  Jun [Birthday saya!!! Dah dekat dah..Nak hadiah~~ =p]
:  Dec [Birthday Encik yang ter ter ??? ..isi laa sendiri (n_n)]
:  July [Hmm kalau tahun ni tahun yang ke-7. Anda percaya? Hee!]
:  Jun [Birthday mak]
:  Oct [Birthday ayah]

5 perkara saya buat semalam:

: Tulis Blog
: Gayut supaya kaki saya panjang
: Pergi kenduri
: Tidur
: Karoke guna youtube

5 perkara yang buat anda gembira:

: Tidur, tidur, tidur dan tidur
: Makan dekat tempat sedap
: Dengar orang nyanyi sebelum tidur
: Toilet yang bersih
: Koleksi binatang-binatang yang comei [Binatang tiruan ye]

5 hobi kamu:

: Tidur
: Duduk termenung depan PC
: Mengemas bilik
: Bergayut
: Chatting

5 tempat percutian idaman kamu:

: Korea
: Australia
: Mauritius
: London
: Bandung [wuuu..mau pergi bangat! nak sopim~]

5 sebab kamu jawab tag nie: [tiru jawapan alevate je]

: saja..
: kena suruh...
: takde benda nak wat..
: ermmm...
: pass..

5 orang yang nak di tag:

: Azmil [aku tau ko bosan..meh jwb tag ah]
: Chunk [boleh bergedix-gedix..heee]
: Wani cik limauais
: Munir [ololo..meh2 buat tag]
: taktau jugak

-Tamat-

psstt, kesimpulan nye, dalam hidup saya TIDUR adalah perkara utama. =pp



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

4 WishingStar:

alevate said...

hahah..siap tiru jawapan lar..hahha..ni mesti suka menyanyi jugak ni kalau suka dengar org menyanyi..hahhaha

chunk (◕‿◕✿) said...

tag sudah dijawab!!sebek aku pasan :P

escapad said...

sedih tak di tag.. fine!

kay-N said...

err..>.< ko ngn munir cm xske update blog je..ingt xmo buat gak..tsk3..~~