Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Tuesday, June 29, 2010

Anugerah Bintang Popular

Hye hye. [Lambai gaya artis]

Tak sangka, bila tulis blog pun boleh dapat award. Kira macam dapat hadiah gak la tulis belog selalu ni. Jeng jeng. Siap dapat dua, hmmm actually tiga dah. Tapi lagi satu saya lupa amik pastu hilang mana tah. Hehe. So mari tengok apa saya dapat. 

Award 1:

 
1. Anda mesti beri pujian kpd pemberi Award ni
Thanks misznierah ..~~ Kamu memang baik hati. =)

2. Sila beri Award kpd 10 blogger yg laen
10?? wooo..ramai nye. ~~
3. Anda msti memberitahu kpd 10 blogger ni
Ye ye..saya akan bagitau~ =)

4. Bagaimana anda boleh digelar blog yg best n great?
Err..tah..tu kena tanya tukang bagi award..Lala~

Hoyeahhhh!!The bestest belog laa sangat. =p

Award 2:




1. Suka tak dapat award neyh?bagi ucapan sikit...^_^v
Hihi. Yang ni comeeeeel! =) Suka betul! Thanks ek epulz
2. Bintang tuh cantik tak di mata kamu? suka bintang ?
Hmmm nama pun cik bintang confirm laa suka!! (n_n)
3. Dua blog yang kamu selalu jenguk dan baca entry terbarunya
mijie
4. Bagi award neyh kepada 3 blogger yang lain yaaa..jangan lupa tau..
telordibasuh
 
 Hoyeah!! Thank you. Saya terasa macam artis dapat award ni.
Pssstt..Malam ni ada orang bagitau saya cakap terlampau banyak. Hui hui.. baiklah saya tak cakap dah lepas ni. Sobs!! -diam mode-



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

8 WishingStar:

escapad said...

ngade aa kN.. bwek!!

kay-N said...

haha..pe bwek2?? baik ati ni..bg award~~ lalalala~

tehr said...

tq
ingat juga awak pada saya
hehehe...

WaDieQ said...

dah penah dapat dulu

Rowena Chasez said...

rajin tol wat tag..

kay-N said...

rowena: hehe..bosan2 buat laa..=pp

Mijie said...

thanks yer coz sudi jenguk blog mijie..:)

chunk (◕‿◕✿) said...

thx kN!!nnti ah de ms aku pass award kat org len lak =p