Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Friday, June 18, 2010

ACKKC

Cewah. Title cam kod rahsia, macam typo pun ada. Hari Rabu lepas hang out dengan ex-osmet masa kat UTP dulu. Pergh. Naik kereta Azie, Mazda apa tah. Rasa-rasa nya la. Saya bukan arif bab kereta ni. Tapi memang WOW! Banyak button sampai pening kepala saya tengok. Hehe.

Masa tengah sedap meng"update" cerita [gosip la bang pe lagi]. Tiba-tiba kedengaran satu lagu dari corong radio. Haha. Haih kesian terus penyanyi tu jadi bahan gosip pulak. Nak tau siapa? RAHIM MAAROF ! Hish masa dorang sebut nama dia tu. Saya memang pernah dengar nama tapi rupa saya memang fail la ingat.

Perghhh. Nyanyi lagu ACKKC. Haa. Korang tau ke apa dia? Aku Cinta Kerna Kau Cinta. Fewiiiiittttt. Macam ayah cerita masa ngorat mak dulu. HACKS = Hanya Aku Cinta Kau Seorang. Sambil hulur gula-gula HACKS. Haaaa. Kreatif apa orang dulu-dulu. Tayah emas bergemerlapan pun boleh ngorat apa. =pp

Jom ah layan lagu Rahim Maarof ni. [Mendapat kencaman hebat dari rakan-rakan]. Haha.





Pernah kah kau menyatakan cinta
Jika hanya untuk kau dustai
Akhirnya kau lupakan
Hanya kerna dia
Yang engkau cinta

Kesetiaan yang pernah kuberikan
Tak berarti dihatimu
Saat kau tiada pernah kaurasakan sama seperti hatiku

Aku takkan mengharapkanmu
Jika memang kau tak mencintaiku
Aku cinta hanya kerna kau cinta

Tidur malammu pasti terganggu
Aku juga seperti kamu
Aku tahu kau mencintaiku
Aku juga cintakanmu

Aku cinta hanya kerna kau cinta
Aku cinta hanya kerna kau cinta

Aku takkan mengharapkanmu
Jika memang kau tak mencintaiku
Aku cinta hanya kerna kau kau kau cinta aku
Kau cinta aku

Aku cinta hanya kerna kau cinta

Psstt: Kalau orang tak cinta takkan kita nak cinta pulak kan??? kan?? =p



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

5 WishingStar:

ceritasekupang said...

best lagu ni...wee...

|| nemo mimosh || said...

lagu jiwang nih ... :)

kay-N said...

ceritasekupang: haha..best??rahim maarof mesti epi~~ hehe..

nemo: jiwang jiwang la best~ =pp xgitu?

| michiko | said...

ehh, tapi kalau kite cinta sorangsorang pon bole what :))))

kay-N said...

michiko: cmne tu??cinta xberbalas ke??hehe..