Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Saturday, April 3, 2010

Blur di kala weekend

Saye jumpa link blog exschoolmate saye. Eh selalu saye eja exskulmet maka nampak urban sikit. Apa itu urban? Confirm la saye tak tau. Mungkin saye patut cakap nampak canggih sikit kot. Hmm mungkin saye sedang merepek.
Belog orang itu.


Itu blog dia. Haha. Apa kena saye tayang sini? Bukan best sangat pun blog dia. Saye pun bukan baik sangat dengan dia. Opsss. Kidding2. Tapi sebenar saye terlupa camne nak add dia bawah rerakancikbintang. Saye klik edit. Tapi xda pun tempat nak letak link dia.


Oh. Mungkin saya mamai.

Hmmm. Tak pe la. Saye sudah terdengar suara ayah di bawah, memanggil suruh vacuum karpet. Oh ayah tau la nama saye sedap sampai xde orang lain dah layak dipanggil. So baik saye vacuum dulu pastu baru pikir camne nak add belog budak ini.

Eh. Petang ni saye mahu menonton movie lagi. Yeye. CLASH OF TITANS. Fuh sejak Yana duduk dekat dengan rumah saye ada je aktiviti dengan die di kala weekend. Minah ni tak reti duduk diam dekat rumah agak nye ni.

Ah sudah lah panggil saye, BIBIK!! Grrr.

 Dia punya la banyak plan :

- Mahu ke Genting.
- Mahu ke Pulau Redang
- Mahu ke ......

*sigh*..

pssstt..Kau memang suka aku bankrupt ye yana??



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

4 WishingStar:

yana said...

ahahahaha~ ces kN.. aku pulak.. xpe la..ade aku at least ko xde r jadik bibik ari2 kan..hihihi =P

kay-N said...

hahaha..ciss ko mmg~ terpakse aku bangun awal kemas umah awal2 pastu keletihan ronggeng dgn ko plak..*sigh*..sungguh dunia ini tidak adil

JameL said...

blog naley ko baru jumpe ??? isk isk isk isk

kay-N said...

haHA..aah baru jumpe~~ =pp