Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Sunday, February 14, 2010

Oh Juwita

Err, tadi kereta viva mak tibe2 xley start. Ehem. Saye sebagai seorang ..seorang..seorang apa? Haha. Seorang yang boleh dipercayai la. Saye tolon ayah pasang jumper connect from kereta kelisa ke kereta viva. Fuyooo, jadik woo. Hahaha. [Mende kecik pun nak bangga ka?] Errkss. Pastu pe kaitan dengan lagu Oh Juwita ni? Haha. Camni2. Saye salu je dengar lagu ni tapi xpernah tau lak Nubhan yang nyanyi. Terdengar laa tadi mase on d way balik dari tolon ayah ngan mak start kan kereta. Ape lagi layan~~. (n_n)



Nubhan - Oh Juwita Lirik
Duhai Juwita
Sungguh aku tak mengerti
Tak pernah engkau mencuba untuk fahami
Aku yang selalu mencuba untuk menyayangimu di sini

Duhai Juwita
Masihkah hancur hatimu
Setelah patah ditinggalkan kekasihmu
Agar aku yang akan selalu temani mengusap tangismu

Chorus
Akulah lelaki yang bisa mencintamu
Hingga nanti aku akan mati
Akulah lelaki yang bisa menjagamu
Hingga nanti akhir nafasku ini
Duhai Juwita sungguh aku tak mengerti
Tak pernah engkau mencuba untuk fahami
Aku yang selalu mencuba untuk menyayangimu di sini
Tak akan ada lagi
Lelaki yang bisa
Mencintamu seperti ku

Ulang Chorus 2x

pssst : Baik sungguh lelaki ni kan?? 



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

0 WishingStar: