Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Friday, January 1, 2010

Happy new year 2010..

Harini melangkah lagi ke tahun baru [calendar ape ni?]..Calendar islam dah lepas dahla kan. 2009 tinggal kenangan~..

2009
  • Permulaan hidup bergelar penganggur terhormat selepas bertahun2 belajar
  • Permulaan mengenal ape itu susah dan payah mencari "kerja"
  • Hoyeah22..saye dapat kerja!! = dapat GAJI!!!!
  • Hmmm..saye bergelar "Cik **"..kepada anak sedare saye yg pertama!
    [Sebek ko comei macam makcik ko ni =pp]
  • Start bercampur gaul dengan orang2 lebey tua..maaf!saye susah ckit nk bermesra dengan lg tua.
  • T___T dapat kak ipaq~~ pastu susahlaaa abang balik raye same2.
  • 1st time naik flight!!Hehe..jakun2.
  • Oh lupe plak..CONVO saye di tahun ini jugeeeee.
  • 1st time tayang2 en BF kat mak n ayah. AHAHAHA.
  • Oh..oh oh..banyak sangat problem di tahun ni dengan kawan2 yang agak kurang memahami. [Aci x saye tuleh camni??]. Tapi bukan sumeeeee...orang akan cakap "cam dieee je sorg de prob!"..Ye saye tau..Mulut kamu suke ati ah kamu nak cakap ape.
  • Hehe..saye sukeeee sebab bilangan baju kurung saye dah bertambah..HAHAHA!

  • Dannnn...2009 ni diakhiri dengan kemuflisan saye. HAha..aiyokkk...salesgirl tu pandai bodek sayeeee. MACEY!



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

4 WishingStar:

kHaiRuLDiN said...

semoga lebih sakses pada taun ini!~ =)

kay-N said...

hehe..thnx ding..smoge ding pn cmtu gak~

=)

ザ-sylver-shooter said...

hepi new year~

kay-N said...

hepii new yr 2 u 2~~