Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Tuesday, October 20, 2009

Letih dan ngantok!

T____T

Letih dan ngantok!

Sape suh tido lewat??

Bukan sengaja tapi perjuangan belum selesai..Hahaha!!!

Grrrr..

Rase nak sepak2 orang. Opsss..[Ganas lak]

Rase nak "pok2" orang jerk!! Haih2. [Sopan cikit!!]

Sape orang tu?? Lu PIKIRRR laa sendiri. =pp

psst : Eh eh saye xemo. Hahahaha! nope laa..entry bosan2 b4 tido.



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

4 WishingStar:

AsmaFarah said...

ko kN..mmg ngantok je keje...

entry blog ngantuk...

gtalk pun ngantuk

status fb pun ngantuk..

ko mmg dpt anugerah pekerja ngantuk la nanti..

p/s: ko kan kecik, ko tido kat workstation sure org x nmpk kn.. =p hihi

KhairunNadiah said...

hahaha..ngantok la beb..tdo lewat..haha..aku dpt mencari ilham ble kul 12 je..kne design2 menatang pe tah neh..

haih..cubicle aku sblah blik mitim ah..dh ah member2 aku cubicle dpn2 sme pndh tmpt len..so org nmpk aku elr tercongok dpn2..haha..

aalim said...

haha.. sabor2

KhairunNadiah said...

haha..saba dah ni..=) skang dh ley menari2..bg ilang stress..kehkeh!