Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Friday, September 18, 2009

Selamat~~

Ape yang selamat??

1. Selamat walaupun ketiadaan nset sepanjang ari semalam.

Haha..sebagai seorang yang susah nak hafal no. phone orang adalah tidak selamat tiada nset di tangan.

2. Selamat berbuka puasa di tempat yg sedap dan selamat kerana tidak mengeluarkan isi perut setelah makan. (Kenyang gileeee!!!!)

Adoiiii..pe kate orang??Orang tamak salu rugi~~haha..ingat ye rakan2..hehe..

3. Selamat menyelesaikan misi ke Jalan TAR lewat malam dan memborong.

Adoiii..mau tercabut kaki. Hehe. Tapi sonok. Bila kite dah besar2 ni..boley la bwk mak jalan sane cni..=)

4. Ape yang penting??? SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR BATIN.

Sempena bulan baik ni..mari laa bermaafan. Terkasar bahasa ke tersilap kate arap diampun kan. Saye maafkan juge kamu2 sekalian~~



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

5 WishingStar:

limauais said...

Selamat Hari Raye kak kN!!!
sori 4 everitim..
moga2 taun ni dpat duit raye lagi..hihi..

KhairunNadiah said...

heeee...samat ari raye wani~~
err..rse nye xde wat salah pn..
hehe..wani kecik ag ley ah dpt..

o/ xpat dh~~T____T

JameL said...

ceh ceh ceh ...
jalan TAR aku gi smalam ... tghari ...
balik trening dayabumi trus gi sane ... bkn mengular oK

KhairunNadiah said...

errr..apekah azmil~~

sape kate ko mengulaq ni..isk333..
confess sndri ke??

aineeA.S said...

slamat ari raye KN!!! dh xde chance nk borong tudung kt jln TAR tu lps grad neh. sob sob :( ahahaha tah pape tu pon nk cdey.hihih