Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Tuesday, March 17, 2009

Starlight Tears



Hehe..meh2 layan lagu ni..I'll be waiting 4 u~~Lagu dari cite Boys Over Flower sambil layan 10 things bout u lagi. =) Hehe since xde mende nak updet pun so buat je laa tuk dorg ni. Jom tengok pe saye nak describe sal dorang ni.

Mazriff

1. Panggil die KAPED. Hish. sian cam xde name lak.
2. Kipas-susah-mati mende2 yang dtg dr Japan ke Korea ke. tuh sbb die dok kt #helloproject.
3. Mule2 kenal die, excited gile cte sal h!p. Haha. Siap anta mcm2. [Thnx kaped]
4. Orang salu ckp dak2 h!p pervert or pedo. Huh. Gaye2 cetim mebe de.Heee~~tapi in real xde pn gitu.
5. Respect orang. Kalo hembus2 asap mesti alih tempat lain. =b
6. Sensitif cikit. Haha..risau salah cakap ngan die. [ade laa kot sekali miscom ngn die =___+]
7. Hmm..sore sedap. [Bley ah masuk audition AF xpn OIAM.Haha]
8. Suke men gem!! gem gem gem~Hish!
9. Majuk sebab terlupe wat wb msg tuk die sampai saye grad. Maaf kaped.
10. Die suke ckp die ade bini. Haha. Orang salu ngaku single, die lak ngaku de bini. Layan kan aje.

ch[u]nk

1. Oke 2nd girl yang kenal thru mirc & g blind date ngn die. Opss. [1st : happymeal = farah]
2. Salu kelaparan di waktu malam. Bile malam je cari orang g mapley. Haih!
3. Bisneswoman yang berjaya. [ink, topup, printer & mcm2 die jual]
4. Gaye cetim cam laki. Hish dedlu ingatkan die laki.
5. Sebab die sayang saye, saye pun sayang die. Haha. My bespren!
6. Lahir 3 ari lambat dari saye. T__T so nasib malang same ngan saye. xdapat celeb besday ngn kawan2.
7. Baik hati amik orang ke anta orang pegi bus station. [Sorry chunk, kalo2 nyusahkan]
8. Hmm..kena explain sumthing betoi2 kat die. Haha, quick judgement die neh. Haih suke miscom gak.
9. Xpunctual. Kalo nak g mane2, kompem die lambat. Haha. Kena gi melawat rum die, baru nak siap2.
10. Die suke datang rum orang ke ous org. Orang nak gi rum die melawat xbg lak. Grrr.

Pian

1. nick ruMAh_keDAi. Haha, saye database nick orang ke??nope laa..sbb mmg kenal dorg thru mirc.
2. ade awek. awek die dak EE & bespren umet saye. Hehe.
3. cetim ala2 anime. Haha. xtau nape rase camtuh.
4. ade kete Gen2. vroom222. Rempit terhebat kate munir & kaped.
5. kalo ajak die g mane2 kompem ikut punye kecuali de hal penting sgt2 ah. Letse Go je.
6. penduduk rasmi #helloproject gak.
7. masuk #natto pastuh xnak kuar dah sbb de auto pm ni *ruMAh_keDAi* laaaaaaaaaaaaaaaaa......sedeh ner ko blah...msuk ler blk..plz plzz~~...:<
8. Salu pasan die ensem! wek wek~
9. Suke tengok bola + bersukan di waktu petang. bajet2 nak taf ah tuh.
10. Dimakan raksasa lam mimpi sebab saye xmo tolon die. Haha. padan muke!

Padel

1. Anak kepada cegu skola matgwar, Cegu pesol.
2. Muke baek2 cam skema gak.
3. Minum air mineral beli kat kedai je. Haha, menjaga kesihatan katenye.
4. Atlit. Phew, kaki panjang kot.
5. Banyak skendal kat UTP even cam baek2 pn. Ehem!
6. Orang Kedah dengan loghat kedah nye yang pekat.
7. Bercita2 nak kawen d end of diz year. Woh. Tapi masih belum de calon.
8. Hmm..kalo de abang cam die best gak. Hehe. Baek2 je~
9. Sanggup bagi tips2 tuk interview P. [Thanx tetamu~~]
10. Sebab die senior saye xley panggil name die "padel". Cam xsopan!![*sigh* padahal orang len saye panggil je name]

Mira

1. Mempunyai ketinggian lebey kurang kaped & munir. Phew..tinggi gile!
2. Bley berbahasa same ngan aney maple!!Kagum~~
3. Cam banyak skendel gak ni. Hehe.
4. Kenal die mase Convofair kot. Osmet Farah ketika itu.
5. Kurang pasti nape join #natto. Cam xingat lak.
6. Satu cos ngan chunk, chemi. So dimana ade chunk, dictu ade mira.
7. Komiti logistik yang berjaya masa Student Fiesta. Die wat keje terbalik ngan syed.
8. Rapat ngan syed. Cess syed kate terabai tapi banyak je kawan pompuan.
9. Skang umet ngan Leha. Die tido leha jage, Leha tido die jage~~
10. Yey!!Die kawn bulan 6 ni. Wuuu xsaba nak gi kenduri kawen die. Congratz~~

Woh. Penat lak pk sal orang ni ek?Hmm..kadang2 nampak sangat kite xde laa tau sangat sal kawan2 kat sekeliling kite. Hehe.



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

4 WishingStar:

pIAn said...

1. nick ^DeSiDErIA^. sumer org tau da kot. next!
2. ade bopren. bopren die tgh intern. sian kN dok jauh2 ngn die. ke dekat? ngee~
3. care cetim yg agk kiut. xtau nape rase camtuh. tp rsnye sume yg cetim ngn die rs camtu kot.
4. penah tergolek2 kt seat belakang kete aku sbb aku lipat maut masuk simpang. muahahah~ :D
5. senang dipengaruh. penah aku ngn kaped berjaya menghalang kN tido selama 2jam lbey krng. main teka lagu industan. ngehehe~
6. cam selalu je ade kat #helloproject. lg lame dr aku kt situ.
7. x suke org kuar dr cenel #natto. kalo der yg kuar ade la autopm mgejar soh msuk blk.
8. err.. aku mmg ensem kot. ^_^
9. x pnah nmpak bersukan ke pape. tp badan cenggitu jugak. selalu diet kot.
10. penah threat anta raksasa nk makan aku sbb aku x bagi lg adiah grad. [epi graduation~]

WaDieQ said...

aku dapat rasakan yang tag aku buat ni.. tag of the year

hahaha.. gila banyak menular dalam blog2 dak utp

:P

[re-arrange] said...

10. Sebab die senior saye xley panggil name die "padel". Cam xsopan!![*sigh* padahal orang len saye panggil je name]

aish kN, aku ko panggil adek? tp senior gk pe? HAHA. cmne tu? :P

p/s: jgn panggil aku abg adik. konpiusing. HAHAHAHAHA.

chunk said...

10 things bout kN:
1)bersize kecil,lbey kurang __cm (ukuran tuan die je yg tau psal aku pn xnah ukur.haha)

2)bernama sbnr khairun nadiah mohd yusoff (psal tu jd kN kot)

3)mempunyai darah sejenis ngan aku iaitu "O" kad darah dia ada ngan aku lg.(sape suh x tuntut.wek2)

4)dimana ada kN.disitu ada aku (xingt dah ayat sapa)"kN g.aku g"

5)skg kN lak tmpg blk aku tiap kali dtg utp.dlu aku yg ske tmpg blk die.hehe

6)jejak kasihnye bl dpt tau kitorg sbnrnye sekampung.kg tg keramat namanya

7)mak die pggil aku "chunk" oh my~

8)penah gado ngan die juge.he2 tp kejap je x selama gado ngan sorg bdk neh *sigh*.br tau sikap sebenar kn?x gado.xde la rapat cm skg

9)status "R" tp masih menganggur

10)lastly, tenkiu sbb die masih sudi berkwn dgn aku.terima baek buruk aku.

-sekian-