Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Tuesday, March 31, 2009

Si kecil

Ok. Sebab xde idea nak update blog tapi still de mood nak update, so copy paste balik pe orang tuleh pasal saye kat comment dan kat blog2 mereka. Erm, kepada yang xreply tag xpe ah. Aiman xkesah~~Hehe. Title post ni "Si kecil" sebab mostly orang komen saye kecik!!Haha.

Azmil wrote :

1.paling kecil
2.tmbah laju sbb rumet laju
3.ex skulmate
4.salu tiru esmen aku + aku tiru die
5.mmpunyai rumet yg comel tp kaki agak panjang..nice
6.balak yg x macho [orang xmacho je suke kate orang len xmacho..kui2]
7.geng terbaik abrak
8.rakan gayut kat permata dlu
9.paling kuat skandal kan org
10.ganas, garang,

Yatie wrote :

1. besfren kat utp..
2. teman mkn time v5 lame time hajar n kelly slalu pemalas so ktorg slalu g tapau nasik same2..kdg2 smp lapa perut semate2 tgu hajar n kelly..haih~
3. ramai kawan kat utp..plg impress time die kenal chunk n hepymeal tru mirc then g jmp kat kafe nk bekenalan..haha..xsangke pompuan same pompuan pon leh jd cenggitu...mirc pny effect!
4. sumber intenet alternative..kalo xleh connect ke printer rosak ke sume pgl die la dtg repair..hehhee..mst setel nye la..ade je jln corner kanan kiri
5. pdengar yg bek tp die bosan aku rs bg nasihat kat problem yg same..last2 die kate lantak ko la yatie...hahhaa..asalkan ko bahagie..
6. teman tidur b4 g intern if rum8 xde..wiken rum8 slalu blk so mmg wajib tdo ngn kN...tp tpakse tahan ngn aktiviti dorg (ngn waty) yg hanye akan berakhir dlm kol 4 pg..haha..gle ah..akibatnye esok siang aku smbg tdo lak kat bilik sndri..pas intern da brani tdo sorg..ngee~
7. penah wat2 lupe bday aku..aku anta komen kat fster soh die wish bday aku..sedey woo tp dpt secret recipe!yey!tq kwn2..
8. she's a very protective fren..dun mess around with her frens!haha
9. die slalu cte sal keotaian die torture org yg die tak suke kat skolah dulu..hahha..tp aku rs tak otai mane pon..=P
10. sgt rajen...everytime g bilik die mst ngah wat keje..n sgt memahami subjek2 cm EEE, OM, n subject2 yg sme dak engine kene amek tu..haha...aku beser nye amek tips fr die la..
11. final sem die sbb tkejut ngn keje yg amat kurg bg standard dak ee (tp standard yg beser bg dak chemi), die slalu tdo merengkot kat katil ngn laptop kat kepale..naseb kecik leh muat..haha...
12. die slalu jd mangse org ajak g maple..kelemahan die xleh nk bukak mulut ajak dorg blk...endup die ngtk2 kat maple smp 3-4pg..kdg2 die bwk notes tp stil org ajak die tu tak phm yg die nak blk cpt..solutionnye die akan ajak aku temankan.haha..mst munir n d geng benci aku sbb slalu ajak blk awal..haha
13. die org yg tak reti ckp no....so aku rs slalu kene buli..even kenal ngn org kejap pon die leh jd org tukang tapau tok org tu..aku cube nk ubah die tp smp grad gagal..
14. die slalu cte permainan kanak2 yg die slalu men ngn bf die..keja2 sane sini..n die sgt hepy ble die cte
15. penah gado ngn die smp nges2..hahaha...wek2=p [wek!!!sape suh gado???hihi~~]

Pian wrote :

1. nick ^DeSiDErIA^. sumer org tau da kot. next!
2. ade bopren. bopren die tgh intern. sian kN dok jauh2 ngn die. ke dekat? ngee~
3. care cetim yg agk kiut. xtau nape rase camtuh. tp rsnye sume yg cetim ngn die rs camtu kot. [yeay~mmg kiut pun!!hihi]
4. penah tergolek2 kt seat belakang kete aku sbb aku lipat maut masuk simpang. muahahah~ :D
5. senang dipengaruh. penah aku ngn kaped berjaya menghalang kN tido selama 2jam lbey krng. main teka lagu industan. ngehehe~
6. cam selalu je ade kat #helloproject. lg lame dr aku kt situ.
7. x suke org kuar dr cenel #natto. kalo der yg kuar ade la autopm mgejar soh msuk blk.
8. err.. aku mmg ensem kot. ^_^
9. x pnah nmpak bersukan ke pape. tp badan cenggitu jugak. selalu diet kot.
10. penah threat anta raksasa nk makan aku sbb aku x bagi lg adiah grad. [epi graduation~]

Chunk wrote :

1. bersize kecil,lbey kurang __cm (ukuran tuan die je yg tau psal aku pn xnah ukur.haha)
2. bernama sbnr khairun nadiah mohd yusoff (psal tu jd kN kot)
3. mempunyai darah sejenis ngan aku iaitu "O" kad darah dia ada ngan aku lg.(sape suh x tuntut.wek2)
4. dimana ada kN.disitu ada aku (xingt dah ayat sapa)"kN g.aku g"
5. skg kN lak tmpg blk aku tiap kali dtg utp.dlu aku yg ske tmpg blk die.hehe
6. jejak kasihnye bl dpt tau kitorg sbnrnye sekampung.kg tg keramat namanya
7. mak die pggil aku "chunk" oh my~
8. penah gado ngan die juge.he2 tp kejap je x selama gado ngan sorg bdk neh *sigh*.br tau sikap sebenar kn?x gado.xde la rapat cm skg [haha. ni lagi sorang sape suh gado???wek~]
9. status "R" tp masih menganggur
10. lastly, tenkiu sbb die masih sudi berkwn dgn aku.terima baek buruk aku.

Syed wrote :

1. Gadis kecil molek yang terkenal semasa zaman "Foundation Year" lagi kerana peristiwa tertentu.
2. Mempunyai ibubapa yang baik dan peramah. (=D) saya ngaku anak angkat tak rasmi mak dia.
3. Mudah disenangi oleh orang (tah la kenapa) dan mempunyai "friend cycle" yang luas.
4. Suka berkawan dengan orang kurus tinggi (kecuali saya) - Siti Hajar di "Foundation Year" berganti Siti Nurwati Endah di tahun-tahun berikutnya.
5. Mempunyai seorang pakwe yang muda pada masa kini (zaman dulu? la la la~~)
6. Seorang yang sentiasa mendapat markah yang tinggi dalam apa-apa subjek walaupun dia selalu mengadu tak pandai dan tidak mahu mengajar saya. Grrr!! akibatnya, dia selalu dapat A dan saya selalu borong C.
7. Antara pengasas #Natto dan ketua projek dalam byk aktiviti berkaitan.
8. Antara perempuan terawal yang mampu menerima ilmu-ilmu mengenai perkomputeran dan teknologi komunikasi - tp tak dapat nak pengaruh dia main game. AAAA!! GAGAL!!
9. Saya selalu mimpi bergaduh dengan orang kerana cuba melindungi dia (ha ha ha!). Kantoi aku rasa kN selalu kena buli walaupun dia cakap dia plg ganas di sekolah menengah dia. [Isk, mane de cakap paling ganas pun. Tipu ni!]
10. Dia slalu marah dengan saya walaupun saya baik hati. La la la~

Munir wrote :

1. Orang die kecik-kecik. Kalo jalan ngan die terasa cam aneh
2. Rakan baek
3. One of my chatting fren list :D
4. Dok putrajaya ngan teluk intan, tiap2 minggu travel cam org bisnes mengalahkan orang bisnes
5. Boyfriend die seorg yang senyap walaupun try utk ramah tetap senyap gak -_-”
6. Rakan yang selalu kena paksa gi maplay tiap2 malam lolz
7. Partner in crime dalam mana2 event #natto :D
8. Selalu kena scam/tipu
9. Orang yg penakut leh lari dari jarak 2 kilometer dalam masa kurang 5 minit hebat! [Haha. Tuh pasal ley dapat 1500m gold medal =b ]
10.Dak pompuan yg hebat setting2 komputer ala2 geek gak aah

Mira wrote :

1. kN yang kecik!! dan sgt cumey! sebab die kecik..
2. SUke bercerita!! =p
3. Kenal kN mase jual baju k5...first2 time...aku mengenali kN depan2..haha~
4. kalo ajak chunk gi maple...ayat pertama die.."kalo kN gi..aku gi".... kN pun same... (hish!! emo2.. =p)
5. kN dan munir..yg cm anak ngan bapak~
6. aku dulu ingt kN nie adik beradik ngan wadik..sbb dulu2...dorg ckp wadik adik kN...haha
7. geng maple.... salu kuar maple ngan dorg2 nie...[nape wadieq adeq lak.die abg la~]
8. kN nye mirc script...sekejap urup beso..pastu urup kecik...aku salu konfius!!
9. Dak EE yg nmpk cm dak chemi~ ..aku knfius kot dulu... lepas nmpk ko bincg ngan syed sal fyp..baru tau..ko dak ee..haha
10. kN suke gosip!!! ahha`

Ding wrote :

1) Ske bagi nasihat (byk bkaitan dgn luv)
2) Seorang gurl yg cute, kecil molek n chumil..
3) Pendengar yg baik.. (komunikasi)
4) Ske dgr dan simpan rahsia org lain.. bia pecah di perut katanya
5) Sudah pandai main rubik.. bangga dgn pencapaiannya..[Yey!!terime kaseh cekgu~~]
6) Seorang kakak bertanggungjawab, slalu pastikan kerja rumah siap dan adik2 makan..
7) Punya tarikh lahir yg hampir dgn teman rapat nye, chunk..
8) Slalu mintak kebenaran parents jika mau ke mana-mana.. (lebih 5km dr UTP)
9) Jangan takut akan gelap, kerana gelap melindungi diri kita.. =P (paham2 sdiri je la)
10) Kawan yg baik dan setia.. ske dipuji, dan tidak memntingkn diri sdiri..

Escapad wrote :

1.kecit molek n ske ngaku comel.. wek2
2.senang di scam oleh aku n munir
3.penakut ngan hantu, tapi ske tgk cite antu. ske suh org teman utk gi toilet.
4.rakan natto, rakan helloproject, rakan mapley, rakan scam, rakan masjid (err..)
5.berjaya mempengaruh aku dalam gejala Rock Legends (nk jadi singer konon.. lol)
6.ske korek rahsia org (beware.. lol)
7.bakal menang award sebagai petani anggur di putrajaya.
8.tak ske mintak tlg dari org, tapi die akan wat2 muka kesian or wat2 sedih supaya org len offer pertolongan [saye pemalu~*wink*]
9.baru2 ni die da brubah jadi ganas dgn menulis perkataan yg kurang senonoh (stat pandang serong kat kN.. ahaha)
10.ske nangis tak pasal2, pasal mende kecit pon die nangis.. haha.
10 + 1. die paksa aku wat tag nih!!!! Hahaha.. kalo tak die nak majuk..

Yap wrote :

1. pakwe bliau slalu dtg bilik jmp rumetku..time tu tatau pun tu pakwe bliau
2. knal melalui mirc..igt sape la yg guna nick DesiDeria neh..skali awek mamat yg slalu mai bilik aku..haha..stalk a ape g..
3. paling kecik dlm cenel..haha
4. mata die besar bulat..cam nk makan orang..
5. pernah marah kt aku sebab aku membakar secara melampau..
6. senior rumet aku..
7. rajin main script MirC..
8. jarang kuar ngn die sem pas..bliau bz ngn fyp..aih..
9. kne panggil die kak gak sbb dlm cenel ade dua org gals jeh..teruterubozu dgn bliau..senpai a neh..
10. heppi go lucky~[yey!!!epi2 salu]


Orait. Tuh je kot komen2 dorang sal saye. Hmm..rase betoi or x terpulang kepada kamu2 semua. Hehe.



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

0 WishingStar: