Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Wednesday, January 7, 2009

[28.12.2008] Majlis bertunang my big bro~

Lebih seminggu majlis tunang abang berlalu. Hmm baru ade masa nak upload pic hantaran dan juga tunang nya. Hehe. Congratz ye abg?? Oh..hantaran abg sangat spesel coz 100% buatan Malaysia opss bukan2 buatan family.

Hantaran Abang:

The best!!
[Abang buat 5% je 95% saya yg buat..hee]

Mak, Adi nak gak sangkar ni!!Leh buh kucing~~
[Hmm..yang neh boley laa abg buat 75%]

Hasil2 lain
[Kerjasama saya dan abg]
Tunang Abang:

X boley expose banyak2 muke die..Bahaya!!

Sekian pic dari majlis bertunang abang. Kepada sesiapa yang berminat untuk menggunakan khidmat dan bakat saya, jangan segan atau malu untuk hubungi saya. Hehe.



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

4 WishingStar:

Anonymous said...

igt pandai buat hantaran ..
tp haih biasa2 je ..
xjd nk upah

I am kokokranc said...

oo nk upah gakla. rega member dah ar.

tp tgk kakak ipar ko sama saiz je nganko hahahahah.

JameL said...

ko buat ke tu KN ??
ptut x beseri..
nk usha pon skali lalu jek..
tak impress langsung..
ayat dari hati nih...

KhairunNadiah said...

org xdikenali : wek~xnk sudah!
encik koko : boley2..haha..die mmg same size ngn ktorg..ley wat geng!
azmil: aiman xkesah ah~~