Nota saya:

Tak tau nak tuleh pasal apa dah~~ T___T..

Lompat si katak lompat~ =)

Wednesday, December 24, 2008

Difficult to be a mom

List to do:

1. X boley tido lewat sampai pukul 4 pagi sebab esok nye nak bangun awal.
2. Bangun2 kena buat breakfast + sapu2 sampah sket
3. Jemur kain baju yang sudah siap di basuh dan start membasuh baju kotor yang lain.
4. Kena pastikan anak2 mandi ( bagi yang sudah mempunyai anak )

5. Start preparing lunch plak.

6. Dah siap masak kena basuh pinggan, kuali, sudu yang telah digunakan.

7. Hidang makanan untuk dimakan.
8. Abis makan..kemas hidangan.

9. Rest kejap. (HIbernate??)

10. Tea time plak. (Kalo ada anak yang suka minum air teh..cannot miss diz time)

11. Pastikan anak2 mandi lagi. ( Anak2 kecil xpandai mandi sendiri)
12. Prepare makan malam pulak.

13. Bla2..basuh pgn..buat air teh lagi..bla2..pakai kn pampers..bla2..


*sigh*..penat. Bila mak mahu dtg ke Putrajaya?? Hu..ni belum lagi jadi wanita yang berkerjaya. Dan saya sedar, betapa susah menjadi seorang ibu.

Aha. Dan betambah sukar coz lately saya xboley tido awal. Grr..energy saya sudah habis!! Tempoh 6 hari sudah tamat. Yeay~



Time to sleep~ cas energy balik!! Fuh..



Alamak ada LIKE je..DISLIKE tak ada laaa..=p

5 WishingStar:

escapad said...

bajet aa kN masak.. suma eli kat kedai. hahaha..

JameL said...

tu la pasal..bajet tol ...

KhairunNadiah said...

haha..both of U!..tau laa tingin nk makan aku msk~!!!hee~

weizhu said...

hahaha sian kn kene kutuk ... anyway lawak tul ade hibernate.

pIAn said...

kN adalah sebuah bateri? >.<